Site icon Branchebladet TØJ

Medieforbruget i forandring

Vores medieforbrug er i høj grad koncentreret pÃ¥ digitale skærme. Skærmforbruget er steget markant de seneste Ã¥r, og i gennemsnit bruger vi nu 10 timer og 40 minutter af døgnets 24 timer foran en skærm. De seneste Ã¥r har vi oplevet en eksplosion af nye teknologier og kreativitet i mÃ


Denne artikel kræver login…

…for den har vores redaktion nemlig brugt tid og ressourcer på at indhente og skrive til dig sådan, at du altid nemt og hurtigt kan holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen. Vi sætter en ære i at levere den nødvendige viden og inspiration til dig som aktør i branchen.

Louise Byg Kongsholm, ansvarshavende chefredaktør

Vil du have et login? Tjek mulighederne for abonnement ud her →
Allerede abonnent? Log ind herunder ↓

Exit mobile version