Site icon Branchebladet TØJ

Årets første Fashion Week Edition er udkommet

TØJs Fashion Week Edition er netop udkommet. Her tager vi pulsen på den kommende modeuge og zoomer ind på en række dedikerede modebrands. Glæd dig også til at dykke ned i temaet om branding og andre spændende artikler med vidensvitaminer fra modebranchen i vores store messemagasin.

I forbindelse med modeugen udgiver TØJ endnu engang en Fashion Week Edition. Heri kan du blive klogere på modeugens mange aktiviteter, en række spændende brandportrætter og en dybdegående artikel om sko- og accessoriestrends ledsaget af en række portrætter.

Vi kaster også lys over sæsonens farvetrends for AW 24/25 og deler en trend- og farveguide fyldt med de nyeste kollektioner fra udstillere. Vi dykker ned i emnet branding og hvordan, man skaber et attraktivt brand.

Vi præsenterer desuden en sektion dedikeret til kids, hvor vi viser sæsonens bestsellers i børnehøjde og bringer interviews med både velkendte og nye børnebrands.


Det bugner med inspirerende læsestof i TØJs Fashion Week Edition, hvor du kan glæde dig til at læse følgende artikler:

Hvad kommer 2024 til at byde på?
Tre eksperter præsenterer hver deres personlige bud på, hvad de tror vil præge 2024.

MESSER

Bliv klar til CIFF
CIFF byder indenfor til én samlet messe til modeugen.

Brandportræt: Ball
Det italienske modebrand Ball, der redefinerede denim i 1970’erne, vender stærkt tilbage med en omfattende relancering.

3 hurtige til 2 indkøbere
Hvad satser butikkerne på i indkøbsprocessen? To butikker fortæller om, hvad der er vigtigt for dem.

Brandportræt: By Basics
Med eksport til 23 lande er By Basics en succesfuld forretning, der arbejder på flere parametre for at skabe en virksomhed uden overforbrug og spild.

Brandportræt: Shaping New Tomorrow
Shaping New Tomorrow er én af modebranchens succesfulde væksthistorier, der på 9. år fortsat buldrer derudad med gazellefart og international ekspansion.

Det sker også til modeugen
Wessel & Vett Fashion Prize har i mere end et årti været en vigtig del af den danske modebranche. Igen i år har de et tæt partnerskab med CPHFW.

Showkalender
Få et overblik over modeugens shows.

På showkalenderen
Won Hundred er den del af den officielle showkalender. Læs, hvorfor det er vigtigt for brandet at afholde show under modeugen.

Bliv klar til Aarhus Fashion Week
Aarhus Fashion Week er flyttet til en ny location, hvor indkøberne kan samle alle deres indkøb på ét sted.

Bliv klar til messerne i Vejle
Salg og den personlige kontakt bliver de to helt store omdrejningspunkter på messerne i Vejle, der afholder Herretøjsmessen i januar og Modemessen i februar.

TREND- & FARVEGUIDE

Trend- & farveguide AW 24/25
Der er masser af inspiration i trend- og farveguiden til sæson AW 24/25, hvor fire trendtemaer er visualiseret med udvalgte kollektionsbilleder.

SKO & ACCESSORIES

Brandportræt: Pernille Corydon
Det hele begyndte i et baglokale i Haderslev. I dag er Pernille Corydon Jewellery vokset udover Danmarks grænser.

Brandportræt: Angulus
Siden 1904 har Angulus udviklet, designet og produceret kvalitetssko. Nu har tredje generation overtaget styringen af familie¬virksomheden.

Trends: Sko og accessories AW 24/25
pej gruppens trendsteam giver dig her et overblik over de fem vigtigste tendenser til AW 24/25 inden for sko og accessories.

KIDS

Kort & godt
Korte nyheder om stort og småt i modebranchen inden for børnetøj.

Brandportræt: Flab
Grundlægger og designer Katrine Laursen gentænker bæredygtighed i lanceringen af sit nye børnetøjsbrand Flab.

Brandportræt: Ver de Terre
Ver de Terre, som betyder regnorm på fransk, markerer sit 30-¬års jubilæum med generationsfornyelse.

Sæsonens bestseller
En række danske børnebrands fortæller om, hvilken style de tror, vil blive deres bedst sælgende til sæsonen AW 24/25.

BRANDING
Skab et attraktivt brand

Spørgsmålet er, om I spilder de fleste af jeres marketingkroner, hvis I ikke får opbygget et stærkt, differentieret og missionsdrevet brand?

Læs hele Fashion Week Edition online her

Exit mobile version