Site icon Branchebladet TØJ

Day Et udvider med endnu et talent

Day Et fortsætter med at styrke virksomheden med nye talenter i medarbejderteamet. Nu er det en ny Head of Commercial, som brandet byder velkommen.

Day Et har siden løsrivelsen fra Day Birger et Mikkelsen i slutningen af 2018 arbejdet på at styrke brandet, så det var klar til at stå på egne ben. Flere nye ansigter er kommet til, og senest er det en ny Head of Commercial, som Day Et lukker inden for.

Det er Kyrk Macmillian, der fremover skal varetage stillingen som Head of Commercial hos Day Et. Senest kommer Kyrk Macmillian fra Norse Projects, hvor han var ansat som Commercial Manager i næsten fire år.

”Vi er glade for at kunne byde Kyrk Macmilian velkommen til vores team. Day Et er på en ny og spændende rejse som selvstændigt brand, og Kyrk har den helt rette profil og det rigtige mind-set til at kunne styrke vores rejse. Det er skønt at rekruttere talenter, og vi er meget glade for at have fået Kyrk med ombord,” siger Tine Raahauge, der er Co-CEO i Day Et, i en pressemeddelelse.

Siden Day Et blev et selvstændigt brand tilbage i december 2018, har brandet arbejdet på at få opbygget en stærk position på markedet og at udvikle den globale salgsstrategi med et overordnet fokus på det digitale. Det er noget, som Kyrk Macmillian skal hjælpe virksomheden videre med.

”Day Et går ind i en spændende fase, er et selvstændigt brand og definerer sin egen værdiposition – både til slutforbrugeren, men også til vores partnere for første gang. Vi har muligheden for og ambitionen om at udvikle en omni channel-virksomhed for både at sikre den nuværende succes og en international ekspansion,” siger Kyrk Macmillian.

Exit mobile version