TØJ
Fashion Week EditionAW 21/22
Læs modeugebladet med fokus på sæsonen AW 21/22 digitalt
Indhold
AW 21/22
Kort & godt →
Nyheder om stort og småt i modebranchen.
En digital modeuge →
Covid-19 præger fortsat modebranchen, men det forhindrer ikke Copenhagen Fashion Week eller de to københavnske modemesser i at afvikle deres aktiviteter digitalt i februar.
På showkalenderen: Rabens Saloner →
Rabens Saloner er på den officielle showkalender under Copenhagen Fashion Week. Læs med og se, hvad brandet siger til, at modeugen denne sæson afvikles digitalt.
På showkalenderen: Soulland →
Soulland er på den officielle showkalender under Copenhagen Fashion Week. Læs med og se, hvad brandet siger til, at modeugen denne sæson afvikles digitalt.
pej trend
Trend- og farveguide AW 21/22 →
Der er masser af inspiration at hente i vores trend- og farveguide til sæsonen AW 21/22, hvor pej gruppens fire trendtemaer er visualiseret med udvalgte kollektionsbilleder.
Rundt om branchen
Forét →
En umættelig skabertrang og en fælles interesse for design fik to barndomsvenner til at stifte deres eget modebrand. Målet er at tilbyde komfortabelt og funktionelt tøj, der både egner sig til kontoret og naturen.
A-View →
Indsalget af brandets Spring 21-kollektion er netop afsluttet, og i februar starter indsalget af Pre Summer 21. Flere nye kunder er tilføjet i kartoteket, og stifteren ser frem til, hvor det fører modebrandet hen.
5 minutter med Signal →
Herrebrandet fortæller om, hvorfor de har valgt at have showroom i Bella Center, hvordan de forbereder sig til modeugen denne sæson, samt hvilke nyheder de præsenterer til efteråret 2021.
3 hurtige til to indkøbere →
Hvordan køber butikskæden Nielsens og webshoppen Springstorie.dk ind, når de fysiske messer er aflyst?
Wauw Capow →
I mere end 10 år har det danske børnetøjsbrand haft succes med sit farvestrålende og humoristiske univers, som især er efterspurgt i udlandet.
Sæsonens bestseller →
En række danske børnebrands fortæller om, hvilken style, de tror, vil blive deres bedst sælgende til sæsonen AW 21/22.
Fokus på sko
Sko AW 21/22: Støvlesæson →
pej gruppens trendteam præsenterer fire markante skotrends, som vil påvirke AW 21/22.
Pavement →
Der er store forventninger til AW 21/22-kollektionen hos skovirksomheden, der som noget helt nyt denne sæson præsenterer en skokollektion til mænd.
Billi Bi →
Der er sket meget med udviklingen inden for sko de seneste år, og selv om Billi Bi følger tidens trends, er brandet efter snart 30 år i branchen stadig tro mod sit dna.
Leder
Nød lærer nøgen...
Intet er, som det plejer. Næsten et års kamp mod en ubuden gæst i form af en smitsom virus har vendt op og ned på alt i modebranchen – også modeugen.
Skrevet af Louise Byg Kongsholm, chefredaktør
Kriser bliver man som regel stærkere af, men det gør ondt undervejs. For det nye er ukendt, utrygt og usikkert, og alle de hårde beslutninger gør ondt. Vi er stadig ikke ude på den anden side af krisen, og der skal fortsat træffes en masse beslutninger om både den kortsigtede og langsigtede fremtid hos hver aktør i modebranchen. Resultatet er en branche, der ser anderledes ud, men stadig står stærkt. Det samme gælder med denne udgave af TØJ – Fashion Week Edition. Bladet udkommer stadigvæk med et stærkt team bag sig og brancherelevant indhold, men bladet ser anderledes ud.
Kriser betyder innovation – tvunget frem i en mærkelig kombination af nød og lyst. Det betyder nye tanker og nye løsninger for alle, der er involveret i design, produktion og salg af mode. Innovationskraften har været stor og beundringsværdig det sidste års tid, og specielt digitaliseringen har nået nye højder og vist os, at fremtiden slet ikke er så farlig og kompleks som først antaget.
Det samme gælder med denne udgave af TØJ – Fashion Week Edition. Bladet udkommer nemlig også digitalt på den spritnye medieplatform Fashion Week Edition på branchebladettoj.dk.
På den anden side af et mærkeligt år venter en ny virkelighed, der både er analog og digital. En verden, hvor hybridløsninger ikke længere synes mærkelige, men helt naturlige – og teamet bag TØJ ser frem til at være en del af den fremtid sammen med jer.
I ønskes alle en god modeuge.
AW 21/22
Kort & godt
Nyheder om stort og småt i modebranchen til AW 21/22
En digital
modeuge
modeuge
Covid-19 præger fortsat modebranchen, men det forhindrer ikke Copenhagen Fashion Week og de to modemesser i København i at afvikle deres aktiviteter. Denne gang foregår det dog udelukkende digitalt.
Vil du også have en interaktiv annonce med video – så kontakt os her, og hør om mulighederne →
På showkalenderen:
Rabens Saloner
Rabens Saloner
På showkalenderen:
Soulland
Soulland
pej trend
Autumn/Winter 21/22
Trend– & farveguide
Rundt om branchen
Forét
Forét
klæder manden på til det daglige eventyr
A-View
A-View
To år i branchen – og succesen vokser
5 minutter med
Signal
3 hurtige
2 indkøbere
Wauw Capow
Wauw Capow
”Vores tøj må gerne larme”
Sæsonens bestseller
Fokus på sko
Sko AW 21/22
Støvlesæson
Pavement
lancerer herresko til
AW 21/22
Billi Bi
Design og håndværk i fokus
Kolofon
Forside
Sissel Edelbo ApS
Lyngvej 1D
9000 Aalborg
Denmark
+45 31 69 04 45
contact@sissel-edelbo.com
www.sissel-edelbo.dk
Redaktion
Louise Byg Kongsholm
Helene Mathiasen
Pernille Maibom Christensen
Katrine Rosgaard Klemmensen
redaktionen@pejgruppen.dk
Skribenter
Helene Mathiasen
Katrine Rosgaard Klemmensen
Pernille Kirstine Møller
Pernille Maibom Christensen
Rie Fjordsøe Rasmussen
Foto
Colourbox, Pexels, Unsplash m.fl.
Abonnement
salg@pejgruppen.dk
Årsabonnement: 2.100 kr. + moms pr. år inkl. portaladgang, nyhedsmail, adgang til live brancheanalyse samt låste artikler, Kick Off-seminar og to udgaver af Retail Mag.
Abonnementsbetingelser →
Brancheportal
Brugernavn og password er sendt til alle abonnenter per mail.
Annoncesalg
Bente Bitsch Nielsen
Line Kassentoft Linderos
salg@pejgruppen.dk
Layout
Anette Faarup
Anja Bloch-Hamre
produktion@pejgruppen.dk
Tryk
Reklametryk Herning
Oplag
2.000 eksemplarer
Næste nummer af tøj
TØJ nr. 2 udkommer den 26. maj 2021
Annoncering deadline: 7. maj 2021
Næste nummer af Retail Mag
Retail Mag nr. 1 udkommer den 6. april 2021
Bladet påtager sig intet ansvar for manuskripter, fotos og tegninger, der uopfordret fremsendes til bladet. Artikler og billeder i TØJ må ikke benyttes uden tilladelse.