TØJ er blevet digital
Branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends kan nu også læses digitalt i et nyt, interaktivt oplevelsesbaseret design.
indhold
indhold
Hvad bringer 2021?
Modemonopolet
Fire brancheorganisationer tager et kig i krystalkuglen og kommer med deres bud på, hvad modebranchen har i vente i 2021.
Tomme butikslokaler præger stadig danske shoppingstrøg
Skyldes det udelukkende den stigende nethandel, eller er det butikkernes egen skyld, at de er udfordrede på deres eksistens?
Case: Esbjerg vil sætte strøm til handelslivet med konsulenthjælp
Danmarks femtestørste by ligger placeret i den region, hvor flest butikskvadratmeter lige nu står på udbudstavlen. Kommunen henter hjælp udefra for at standse den negative udvikling.
pej trend
Hybrid – pej trend AW 21/22
Sæsonen efterår/vinter 21/22 fyldes af hybride design, farver, materialer og brandingstrategier, som både emmer af nye, enklere muligheder, fokuserede koncepter og optimale oplevelser.
Portrætter
Colorful Standard
Hvad vil en kommende kunde i detailleddet synes er godt – og hvad vil de se som en udfordring? Tag svarene, og miks det med bæredygtige tanker og store ambitioner, så får du det farvelige modebrand Colorful Standard.
Boozt
Onlineplatformen har lanceret sin boligsatsning Boozt Home. Målet er klart: At kunne tilbyde produkter til hele hjemmet fra etablerede og up-coming brands i Norden.
Den moderne mand
Hvad skal herreskjorten kunne i dag? Og kan mænd egentlig gå med smykker?
I denne udgave af TØJ – Fashion & Business Trends stiller vi skarpt på den moderne mandlige forbruger og moden til selvsamme anno 2021.
Hvem er den moderne mandlige forbruger?
Det meste ved den mandlige forbruger er, som det altid har været. Der er dog nogle få punkter, hvor manden har forandret sig. Trendhim: ”Alle mænd kan gå med smykker” Maria Black: ”Smykker er for alle – uanset køn” .
Den klassiske herreskjorte – med et tvist
Strygefri, blød og komfortabel. Det er nogle af de krav, som mændene stiller til herreskjorten. Læs om Shaping New Tomorrow, Barons og Labfresh, der hver især er kommet med deres nyfortolkning af den klassiske herreskjorte.
Inspiration
Kend din trend
Trends er hovedingrediensen i succes, og der er meget at vinde ved at lære at se trends før alle andre og vide, hvor forbrugerne vil løbe hen i morgen.
Det kreative nej
Afvisninger kan være en kreativ drivkraft. Ved at omfavne de fejl og afvisninger, vi støder på gennem livet, kan de blive værdifulde medspillere i vores kreativitet.