Læs online
Nyeste udgivelse
Branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends udkommer fire gange årligt, og du kan læse artiklerne fra de trykte brancheblade online som en del af dit abonnement. Tilgå den nyeste udgivelse herunder.
Indhold
TØJ - Fashion & Business Trends04 — 2023
Kort & godt
Korte nyheder om stort og småt i modebranchen.
Der er gået sport i moden
Coronapandemien giver athleisurewear en ny og langvarig position i modeverdenen.
H2OFagerholt: ”Global vækst er mulig i et presset marked”
H2OFagerholt er etableret på det danske marked. Nu er kodeordet global ekspansion. Hvordan lykkes man med det? Svaret har CEO Michael Lillelund.
Rethinkit Studios: ”Vi vil tage atheleisurewear til nye højder”
Ejerkredsen af Rethinkit Studios udspringer fra det veletablerede børnetøjsbrand Wheat, men virksomheden er en klassisk start up, der skal starte forfra med et nyt brand.
TRENDS OG INSPIRATION
4 key trends – SS 24
pej gruppens trendafdeling stiller skarpt på fire essentielle nøglefarver, teksturer, materialer og former for sæsonen forår/sommer 2024.
INFLUENCERMARKETING
Influencermarketing er det nye mainstream
Influencermarketing er et vigtigt aspekt i det moderne markedsføringslandskab, som i dag både er professionaliseret og omkostningstungt.
Vero Moda tiltrækker en ny generation via mikroinfluencere
Hos Vero Moda har de i to år haft et internt influencerteam, hvor de laver samarbejdsaftaler med op til 150-200 influencere om måneden.
Msch Copenhagen: ”Vi satser stort i et udfordrende marked”
Msch Copenhagen har netop præsenteret en ny kollektion med model Cecilie Haugaard, der er fotograferet af Helena Christensen.
TikTok: Modevirksomheders vej til autenticitet
TikTok har på rekordfart forvandlet sig til en vigtig markedsføringskanal for modevirksomheder. Få gode råd til at komme i gang.
Derfor er JJXX på TikTok
Bestseller-brandet giver et indblik i deres veldrevne maskinrum for TikTok.
BRANCHEANALYSE
Top 150 over modebranchen
Endnu engang kaster TØJ lys over modebranchens regnskaber med en dybdegående analyse af regnskabstallene fra 2022 og 2022/23.
RETAIL
Liveshopping – hvordan får man succes?
Èt ud af fem brands i Europa arbejder med livesalg som en del af deres marketingstrategi. Men hvad skal der til for at få succes?
Liveshopping hos Eyda
Liveshopping hos sportsvirksomheden bidrager både med en stigning i omsætning og styrker synenergien mellem brandet og kunderne.
2023
Udgivelser
Branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends udkommer fire gange årligt, og du kan som abonnent både læse artiklerne fra tidligere udgivelser og den nyeste udgivelse herunder. Er du ikke abonnent? Læs mere om muligheden her.
No. 1 – 2023
Udgives 23. januar 2023
No. 1 – 2023
Fashion Week Edition AW 23/24
Udgives 23. januar 2023
No. 3 – 2023
Fashion Week Edition SS 24
Udgives 31. juli 2023