Læs online
Nyeste udgivelse
TØJ – Fashion & Business Trends udkommer med et branchemagasin fire gange årligt, og du kan læse artiklerne fra de trykte magasiner online som en del af dit abonnement. Tilgå den nyeste udgivelse herunder.
Indhold
TØJ - Fashion Week EditionSS 2025
Kort & godt
Korte nyheder om stort og småt i modebranchen.
Show- og eventkalender
Få et overblik over modeugens shows og events.
Peter Jensen vender tilbage til moden med sit nye brand, som han introducerer med show under Copenhagen Fashion Week.
3 hurtige til 2 indkøbere
Hvad satser modebutikkerne på i indkøbsprocessen? To butikker fortæller om, hvad der er vigtigt for dem.
Portræt: Lollys Laundry
Kamilla Byriel er stifter og CEO hos Lollys Laundry, der er en succeshistorie på flere parametre på 17. år.
Portræt: Wood Wood
Wood Wood er på nye hænder. DK Company købte selskabet, da modebrandet gik konkurs i foråret.
Portræt: APOF – a piece of favorite
Frederikke og Kathrine Hviid har skabt APOF, der designer tidløse produkter, som erstatter den
traditionelle kollektionsopbygning.
Stil- & indkøbsguide SS 25
pej gruppens trendteam har kurateret en stil- og indkøbsguide med udvalgte kollektionsbilleder fra en række danske og internationale modebrands.
Rebranding: Oplagt gamechanger eller unødigt ansigtsløft?
Modebranchen står i en brydningstid, der for mange er oplagt til at gentænke deres brand via rebranding.
Bliv klar til Aarhus Fashion Week
Aarhus Fashion Week 2024 bliver en relevant og effektiv salgsmesse, hvor indkøberne kan samle alle deres indkøb på én lokation.
Bliv klar til messerne i Vejle
Salg og den personlige kontakt bliver de to helt store omdrejningspunkter på messerne i Vejle, der afholder Herretøjsmessen og Modemessen i august.
Skotrends SS 25
pej gruppens trendteam giver dig her et overblik over de fem vigtigste skotendenser til SS 25.
Portræt: Notabene
Notabene er ét af Danmarks fremmeste skobrands. I tre etager har de etableret en flagship store, der byder på både shop, studio og shoe bar.
Portræt: Pavement
Langvarige relationer og det gode håndværk er fundamentet hos Pavement, der er førstegenerations skomager.
Seniorboom og babydoom
De seneste år har der været fokus på seniorboomet, men i denne artikel retter vi blikket mod babydoomet.
Portræt: Fliink
For to år siden lancerede Mette Egeberg Nielsen og Sussi Lyngholm Heide børnetøjsbrandet Fliink, hvor ansvarlighed og design går hånd i hånd.
Portræt: Bundgaard
Gennem årtier har Bundgaard været en bastion for kvalitet og innovation inden for børnesko og kan i år fejre 120-års jubilæum.
Portræt: Babyberry
Den spirende børnetøjsvirksomhed Babyberry er grundlagt af parret Josefine Andersen og Frederik Poulsen og er en hyldest til bæredygtighed i børnehøjde.
Er medarbejdere blevet overflødige?
Selvbetjeningsløsninger vokser med stor hastighed, så hvad skal vi egentlig med medarbejdere?
Kundeloyalitet – fra kunder til superfans
Mange virksomheder tror, at de kan sætte lighedstegn mellem kundeloyalitet og kundetilfredshed – men kan de det?
2024
Udgivelser
Branchemagasinet TØJ – Fashion & Business Trends udkommer fire gange årligt, og du kan som abonnent både læse artiklerne fra tidligere udgivelser og den nyeste udgivelse herunder. Er du ikke abonnent? Læs mere om muligheden her.
No. 3 – 2024
Fashion Week Edition SS 25
Udgives 29. juli 2024