Læs online

Nyeste udgivelse

TØJ – Fashion & Business Trends udkommer med et branchemagasin fire gange årligt, og du kan læse artiklerne fra de trykte magasiner online som en del af dit abonnement. Tilgå den nyeste udgivelse herunder.

Indhold

TØJ - Fashion Week EditionSS 2025

Kort & godt

Korte nyheder om stort og småt i modebranchen.

 

Show- og eventkalender

Få et overblik over modeugens shows og events.

Peter Jensen vender tilbage til moden med sit nye brand, som han introducerer med show under Copenhagen Fashion Week.

 

3 hurtige til 2 indkøbere

Hvad satser modebutikkerne på i indkøbsprocessen? To butikker fortæller om, hvad der er vigtigt for dem.

 

Portræt: Lollys Laundry

Kamilla Byriel er stifter og CEO hos Lollys Laundry, der er en succeshistorie på flere parametre på 17. år.

Portræt: Wood Wood

Wood Wood er på nye hænder. DK Company købte selskabet, da modebrandet gik konkurs i foråret.

Portræt: APOF – a piece of favorite

Frederikke og Kathrine Hviid har skabt APOF, der designer tidløse produkter, som erstatter den
traditionelle kollektionsopbygning.

 

Stil- & indkøbsguide SS 25

pej gruppens trendteam har kurateret en stil- og indkøbsguide med udvalgte kollektionsbilleder fra en række danske og internationale modebrands.

 

Rebranding: Oplagt gamechanger eller unødigt ansigtsløft?

Modebranchen står i en brydningstid, der for mange er oplagt til at gentænke deres brand via rebranding.

 

Bliv klar til Aarhus Fashion Week

Aarhus Fashion Week 2024 bliver en relevant og effektiv salgsmesse, hvor indkøberne kan samle alle deres indkøb på én lokation.

 

Bliv klar til messerne i Vejle

Salg og den personlige kontakt bliver de to helt store omdrejningspunkter på messerne i Vejle, der afholder Herretøjsmessen og Modemessen i august.

 

Skotrends SS 25

pej gruppens trendteam giver dig her et overblik over de fem vigtigste skotendenser til SS 25.

Portræt: Notabene

Notabene er ét af Danmarks fremmeste skobrands. I tre etager har de etableret en flagship store, der byder på både shop, studio og shoe bar.

Portræt: Pavement

Langvarige relationer og det gode håndværk er fundamentet hos Pavement, der er første­generations skomager.

 

Seniorboom og babydoom

De seneste år har der været fokus på seniorboomet, men i denne artikel retter vi blikket mod babydoomet.

Portræt: Fliink

For to år siden lancerede Mette Egeberg Nielsen og Sussi Lyngholm Heide børnetøjsbrandet Fliink, hvor ansvarlighed og design går hånd i hånd.

Portræt: Bundgaard

Gennem årtier har Bundgaard været en bastion for kvalitet og innovation inden for børnesko og kan i år fejre 120-års jubilæum.

Portræt: Babyberry

Den spirende børnetøjsvirksomhed Babyberry er grundlagt af parret Josefine Andersen og Frederik Poulsen og er en hyldest til bære­dygtighed i børnehøjde.

 

Er medarbejdere blevet overflødige?

Selvbetjeningsløsninger vokser med stor hastighed, så hvad skal vi egentlig med medarbejdere?

Kundeloyalitet – fra kunder til superfans

Mange virksomheder tror, at de kan sætte lighedstegn mellem kundeloyalitet og kunde­tilfredshed – men kan de det?

 

Læs artiklerne herBliv abonnent og få adgang her

2024

Udgivelser

Branchemagasinet TØJ – Fashion & Business Trends udkommer fire gange årligt, og du kan som abonnent både læse artiklerne fra tidligere udgivelser og den nyeste udgivelse herunder. Er du ikke abonnent? Læs mere om muligheden her.

No. 1 – 2024
Fashion Week Edition AW 24/25
Udgives 23. januar 2024

No. 2 – 2024
Udgives 16. maj 2024

No. 3 – 2024
Fashion Week Edition SS 25
Udgives 29. juli 2024

No. 4 – 2024
Udgives 27. november 2024