Læs online
Nyeste udgivelse
TØJ – Fashion & Business Trends udkommer med et branchemagasin fire gange årligt, og du kan læse artiklerne fra de trykte magasiner online som en del af dit abonnement. Tilgå den nyeste udgivelse herunder.
Indhold
TØJ - Fashion & Business Trends01 — 2024: Fashion Week Edition
Kort & godt Korte nyheder om stort og småt i modebranchen.
Hvad kommer 2024 til at byde på?
Tre eksperter præsenterer hver deres personlige bud på, hvad de tror vil præge 2024.
MESSER
Bliv klar til CIFF
CIFF byder indenfor til én samlet messe til modeugen.
Brandportræt: Ball
Det italienske modebrand Ball, der redefinerede denim i 1970’erne, vender stærkt tilbage med en omfattende relancering.
3 hurtige til 2 indkøbere
Hvad satser butikkerne på i indkøbsprocessen? To butikker fortæller om, hvad der er vigtigt for dem.
Brandportræt: By Basics
Med eksport til 23 lande er By Basics en succesfuld forretning, der arbejder på flere parametre for at skabe en virksomhed uden overforbrug og spild.
3 hurtige til Billi Bi
Carsten Friis, CEO hos Billi Bi, fortæller om deres showroom i Bella Center, og hvad der bliver omdrejningspunktet under messen.
Brandportræt: Shaping New Tomorrow
Shaping New Tomorrow er én af modebranchens succesfulde væksthistorier, der på 9. år fortsat buldrer derudad med gazellefart og international ekspansion.
Det sker også til modeugen
Wessel & Vett Fashion Prize har i mere end et årti været en vigtig del af den danske modebranche. Igen i år har de et tæt partnerskab med CPHFW.
Showkalender
Få et overblik over modeugens shows.
På showkalenderen
Won Hundred er den del af den officielle showkalender. Læs, hvorfor det er vigtigt for brandet at afholde show under modeugen.
Bliv klar til Aarhus Fashion Week
Aarhus Fashion Week er flyttet til en ny lokation, hvor indkøberne kan samle alle indkøb på ét sted.
Bliv klar til messerne i Vejle
Salg og den personlige kontakt bliver de to helt store omdrejningspunkter på messerne i Vejle, der afholder Herretøjsmessen i januar og Modemessen i februar.
Trend- & farveguide AW 24/25
Der er masser af inspiration i trend- og farveguiden til sæsonen AW 24/25. Fire trendtemaer
er visualiseret med udvalgte kollektionsbilleder.
SKO & ACCESSORIES
Brandportræt: Pernille Corydon Jewellery
Det hele begyndte i et baglokale i Haderslev. I dag er Pernille Corydon Jewellery vokset udover Danmarks grænser.
Brandportræt: Angulus
Siden 1904 har Angulus udviklet, designet og produceret kvalitetssko. Nu har tredje generation overtaget styringen af familievirksomheden.
Sko og accessories AW 24/25
pej gruppens trendteam giver dig her et overblik over de fem vigtigste tendenser til AW 24/25 inden for sko og accessories.
KIDS
Kort & godt
Korte nyheder om stort og småt i modebranchen inden for børnetøj.
Brandportræt: Flab
Grundlægger og designer Katrine Laursen gentænker bæredygtighed i lanceringen af sit nye børnetøjsbrand Flab.
Brandportræt: Ver de Terre
Ver de Terre, som betyder regnorm på fransk, markerer sit 30-års jubilæum med generationsfornyelse.
Sæsonens bestseller
En række danske børnebrands fortæller om, hvilken style de tror, vil blive deres bedst sælgende til sæsonen AW 24/25.
BRANDING
Skab et attraktivt brand
Spørgsmålet er, om I spilder de fleste af jeres marketingkroner, hvis I ikke får opbygget et stærkt, differentieret og missionsdrevet brand?
2024
Udgivelser
Branchemagasinet TØJ – Fashion & Business Trends udkommer fire gange årligt, og du kan som abonnent både læse artiklerne fra tidligere udgivelser og den nyeste udgivelse herunder. Er du ikke abonnent? Læs mere om muligheden her.
No. 3 – 2024
Fashion Week Edition SS 25
Udgives 29. juli 2024