Site icon Branchebladet TØJ

Mest læste på TØJ januar 2019

Vi har taget hul på et nyt år, og 2019 har allerede nu budt på spændende begivenheder i modebranchen. Virksomheder har frasolgt brands, nogle har tilføjet nye. Hos flere modevirksomheder går det godt, mens andre kæmper for at holde sig oven vande.

I denne artikel får du et overblik over månedens mest populære artikler på Branchebladettoj.dk, som du har mulighed for at læse eller genlæse. Artiklerne er opstillet i prioriteret rækkefølge, så den første artikel på listen er den mest læste.

  1. The New opkøber Cost:bart
  2. Nyudklækket designer med store ambitioner
  3. Dansk smykkegigant i tocifret millionunderskud
  4. Årets resultat er ikke som forventet for modevirksomhed
  5. Tilfreds modekoncern trods tilbagegang
  6. Forbes fremhæver danske modebrands
  7. Dansk herretøjskæde præsenterer 2020-strategi
  8. Tilfredsstillende årsregnskab for luksusvirksomhed
  9. Dansk modegigant har solgt endnu et brand
  10. Global Fashion Agenda byder velkommen til to markante modegiganter
  11. Bohemeinspireret virksomhed opnår bedste resultat siden relancering
  12. Modebrand får ny international salgschef
  13. Modeportal vækster i omsætning og handelsvolumen
  14. H2Ofagerholt løfter sløret for nyt medarbejderteam
  15. Modeugen åbner med et stort mode- og musikevent
  16. Mos Mosh indvier showroom og dropper CIFF
  17. Ny sales manager skal forbedre smykkebrands internationale position
  18. Distributør kan ikke opretholde vækst
  19. Plus size-brand får en søster
  20. Tysk modehus tæt på konkurs
Exit mobile version