Det nye brand H20Fagerholt står nu klar med sit team af medarbejdere, hvor flere erfarne brancheprofiler har fået plads.
Når H20 og Julie Fagerholt lancerer H20Fagerholts debutkollektion i slutningen af januar til Copenhagen Fashion Week, vil det være med spritnyt sammensat team. H2OFagerholt-teamet består allerede af velkendte navne, og nu byder brandet yderligere tre profiler velkommen ombord på H20Fagerholt-rejsen.
Som ny Global Account Manager hos H20Fagerholt skal Heidi Marie Cox sikre brandet international succes. Heidi Marie Cox, som tidligere har været med til at sætte det danske mærke Saks Potts på verdenskortet, er begejstret for at være en del af H20Fagerholt-teamet.
“Jeg er meget begejstret for muligheden for at være med i H2OFagerholt-teamet: At arbejde med sådanne talentfulde designere og være med til at opbygge mærket fra bunden og lede mærket gennem en global lancering,” siger Heidi Marie Cox om sin nye rolle i en pressemeddelelse.
Foruden Heidi Marie Cox bliver Marinella Cicak og Bea Fagerholt også en del af H20Fagerholt- teamet. Marinella Cicak, som Julie Fagerholt har arbejdet sammen med tidligere, står i spidsen for salget for det norske og svenske marked, mens Bea Fagerholt er salgschef for det danske marked.
Kreativ direktør for H20Fagerholt, Julie Fagerholt, er ikke i tvivl om, at H20Fagerholt besidder de rette kræfter til den rejse, som brandet begiver sig ud på.
”Vi har formået at samle et team af utroligt kompetente mennesker, der har en dyb forståelse af vores kreative vision. Et hold, der er en direkte afspejling af, hvem vi er, og alt H2OFagerholt handler om, hvilket får det til at føles mere rigtigt end nogensinde. Vi er meget glade for det eventyr, der ligger foran,” siger kreative direktør Julie Fagerholt.