Partner og CMO hos skjortefirmaet, kendt fra Løvens Hule, stopper efter fire år. “Vi har prøvet lidt af hvert, og potentialet for fremtiden er stort,” lyder det.

På sin LinkedIn-profil skriver Bastian Lind, CMO og partner hos Barons, at han stopper:

“Jeg har valgt at stoppe i Barons efter 4 vilde år. Tiden er fløjet afsted med at bygge et solidt dansk brand op med alt, hvad jeg har lært, og endnu mere jeg ikke vidste. Barons står i dag stærkere end nogensinde før. Vi er gået fra at være to altmuligmænd i en baggård på Toldbodgade til et stærkt team af dygtige specialister med salg i fire lande, en tocifret millionomsætning og Michael Laudrup som brandambassadør. Så man må sige, at vi har prøvet lidt af hvert, og potentialet for fremtiden er stort.”

Bastian Lind startede sit eget reklamebureau Blind som 20-årig. Han skiftede gear efter 10 år i branchen og blev seniorkonsulent hos QEEP og skrællede til sidst det hele ned til at flyve helt solo for at prioritere familien. Nu vælger han så at stoppe i skjortevirksomheden, der år efter år har leveret millionvækst.

Hvad fremtiden bringer for Bastian Lind er endnu ikke afklaret, men han starter som selvstændig rådgiver ind i mellem kaffesnakke, cykelture i Nordsjælland og kvalitetstid med familien.

“Rejsen har været båret af en perlerække af dygtige partnere, kollegaer, samarbejder og rådgivere. Minderne og erfaringerne er mange, og dem vil jeg tage med mig ud på nye eventyr,” lyder det fra Bastian Lind.

Foto: Barons