Den internationale modekoncern Godske Group lancerer et nyt brand, som skal henvende sig til en yngre målgruppe.
Efter 48 år i tøjbranchen – og 14 eksisterende brands – lancerer Godske Group et nyt sub-brand, som har til formål at fange et yngre publikum.
Brandet har fået navnet Gomaye, og skal henvende sig til den stilsikre kvinde, som stiller krav til både kvalitet og design.
”Stilen på Gomaye er afslappet og har et umiskendeligt skandinavisk udtryk – mikset med de hotteste internationale trends. Brandet har sit eget, unikke udtryk,” udtaler Rikke Haar, Design Manager hos Gomaye, i en pressemeddelelse.
Læs også: Fremgang hos Godske Group
Rikke Haar har mange års erfaring som tøjdesigner, og hun har store planer med henblik på kollektionsudviklingen.
”Jeg har fokuseret på at bruge lette og luksuriøse materialer til kollektionen. Samtidig har jeg inkorporeret enkelte bæredygtige elementer, såsom genbrugspolyester og ressourcebesparende uld – uden at gå på kompromis med kvaliteten,” siger hun.
Gomaye vil blive præsenteret på de forskellige AW 18-messer i Europa og Nordamerika, herunder den københavnske modemesse CIFF.