Den københavnske modemesse er samlet under et tag, et team, et navn.

I den kommende sæson tager CIFF hul på et år, hvor de konsoliderer, at de to tidligere messer CIFF og Revolver er samlet under ét tag i Bella Centeret under overskriften “One Copenhagen” og ét navn:

“Der er blevet lagt mange kræfter i at sammenlægge de to københavnske messer, Revolver og CIFF, der i dag er blevet til en stærk, modig og fremsynet messe, der vil sætte dagsordenen for fremtidens modebillede,” udtaler direktør for CIFF x Revolver Sofie Dolva, og fortsætter:

“Derfor takker vi også den tidligere kreative direktør fra Revolver, Christian Maibom, for hans tid og engagement i at gøre overgangen let, dynamisk og frugtbar for alle involverede parter og ønsker ham al muligt held og lykke frem over. Fremadrettet vil den sammenførte CIFF x Revolver messe kører videre som et team og under ét navn, nemlig CIFF.”

Udvidet messeområde og opmærksomhed
Opmærksomhed, oplevelser og naturlige interaktioner er den kommende sæsons tema, CIFF city. Messeområdet vil blive omdannet til et urbant rum, der vil anspore til at de besøgende vil bevæge sig frit rundt i alle afkroge af CIFFs univers, få kreative oplevelser, hente ny inspiration og blive diverteret med endnu flere caféer og restauranter som Joe & The Juice, Gorms og Sukaiba. Derudover har CIFF indgået et officielt partnerskab med den internationale trend front runner, Monocle, som vil live broadcaste fra CIFFs pop up podcast studie under hele modeugen.

CIFFs funktion som en international handelsplatform styrkes yderligere, med et udvidet concierge-program, hvor vi sørger for at 350 nøglepersoner inden for indkøb og presse, flyves ind til modeugen – hver og en er håndplukket til at matche bredt på tværs af brands og segmenter. Derudover mixer vi business og pleasure på bedste vis, når vi torsdag i modeugen inviterer til fest i Øksnehallen for alle udstillende brands, indkøbere og presse.

Foto: Thomas Degner