”Vi har haft det flow og fremmøde, som vi havde forventet og håbet,” siger Laura Mazanti Jørgensen, marketingkoordinator hos Gabba, ovenpå messedagene på Revolver. Messen har været givende på flere måder for den jyske modevirksomhed.

Revolver-messen, som løb af stablen fra den 1. til 3. februar i Øksnehallen og Forum, blev en givende oplevelse for mange af de modevirksomheder, som TØJ – Fashion & Business Trends snakkede med på messen. Et af de brands var Gabba, der også melder om nogle gode dage med smil på læben og inspirerende snakke:

“Efter messen sluttede i fredags tog vi hjem til Jylland fyldt op af gode møder, nye bekendtskaber og inspirerende oplevelser. Revolver har levet op til vores indledende håb og ønsker. Trafikken på vores stand i Forum har været fremragende, hvilket har en stor betydning for os. Vi lever og ånder for de gode relationer, som skabes, plejes og udvikles i disse fysiske rammer,” fortæller Laura Mazanti Jørgensen til branchebladet TØJ – Fashion & Business Trends og uddyber:

“Vi kommer ikke på messen med en forventning om at nå ud til flere, men vi har en forhåbning og tro på, at det at være en del af en messe som denne vil være med til at styrke vores branche generelt via indbyrdes idéudveksling, inspiration og værdifulde snakke på tværs af brands, titler og motivationer. Det vil vi gerne støtte op om og være en del af, for det synes vi giver mening.”

På Gabbas stand i Forum havde de samlet deres team fra både Danmark, Norge og Sverige, da de fik mange besøgende fra hele Skandinavien:

“På den måde kan vi favne bredt og nå ud til alle vores besøgende. Vi sætter stor pris på, at Københavns modeuge favner så bredt og vækker interesse lokalt og ikke mindst internationalt,” slutter Laura Mazanti Jørgensen.

Foto: Gabba