Sæsonens bestseller
Skrevet af Helene Mathiasen
En række danske børnebrands fortæller om, hvilken style, de tror, vil blive deres bedst sælgende til sæsonen AW 21/22.
Molo
Sæsonens bestseller fra Molo til drengene bliver ifølge brandet en ternet overskjorte. Skjorten er let foret og er derfor ideel til overgangsperioden. En overskjorte er et nyt udtryk til den lidt større dreng og giver et spændende look, samtidig med at den er behagelig at have på. Til pigerne tror Molo på, at chambrey kjolen i økologisk bomuld bliver et hit, da den er feminin med knapper i ryggen og voluminøse ærmer.


Hust & Claire
Bodystockingen fra Hust & Claire er en del af den kommende uldkollektion i jordfarver med dyreprint, herunder tigerprint, leopardprint og enkeltstående vinterdyr. Den er produceret i ren merinould, som giver en behagelig varme. Ulden er produceret under ordentlige forhold og fremstillet i en mulesing free merinould-kvalitet. Børnetøjsbrandet ser bodystockingen med det legende udtryk som et godt bud på deres bestseller i sæsonen AW 21/22.
The New
Hos børnetøjsbrandet The New tror de på, at sæsonens bestseller bliver en ternede overskjorte. Den er varm og behagelig, hvilket betyder, at den egner sig som overgangsjakke, men den kan også bruges som en cardigan indendørs i de køligere måneder. Ifølge børnetøjsbrandet fanger overskjorten en tendens, der er fremtrædende lige nu med tern og et kig tilbage til en tid, hvor alting var mere simpelt.


En Fant
En Fant forventer, at børnetøjsbrandets termotøj og -støvler bliver eftertragtede varer i sæsonen AW 21/22. Termotøjet, som følger moden og udmærker sig ved at have Bionic Finish, passer til overgangsperioden i de nordiske lande. Det vinder dog også frem på andre markeder, da børn i skoler og institutioner har fået mere undervisning udenfor grundet Covid-19. Termostøvlerne med uldfor og i helstøbt letvægtsmateriale har kvaliteter som slidstyrke, vaskbarhed og holdbarhed. De fås i mange farver, der matcher den øvrige kollektion.