Andre artikler fra denne udgave
"Den stærkeste kommunikation om bæredygtighed er at fortælle om alt det, man endnu ikke er nået i mål med"
Medstifter om nyt retail-koncept: ”Det er et fællesskab for bæredygtige brands, der ønsker at møde kunderne ’i virkeligheden’”
Et dansk accessoriesbrand går frem i bruttofortjeneste, men butikker, der ikke lever op til forventninger, en butikslukning og en ny onlineplatform får årsresultatet i minus. TØJ har talt med direktøren, der fortæller, at organisationen nu er blevet styrket.
Den dans
Denne artikel kræver login…
…for den har vores redaktion nemlig brugt tid og ressourcer på at indhente og skrive til dig sådan, at du altid nemt og hurtigt kan holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen. Vi sætter en ære i at levere den nødvendige viden og inspiration til dig som aktør i branchen.
Louise Byg Kongsholm, ansvarshavende chefredaktør
Vil du have et login? Tjek mulighederne for abonnement ud her →
Allerede abonnent? Log ind herunder ↓
Andre artikler fra denne udgave