“Vi oplever stor succes med vores retailunivers, og derfor er det også noget, vi tør satse på,” lyder det fra brandets direktør.

Fra 954 t. kroner til 2 mio. kroner.

Sådan har bundlinjeresultatet udviklet sig fra 2019 til 2020 hos det danske smykkebrand Bybiehl. En del af den positive vækst kan tilskrives smykkebrandets satsning på fysiske butikker, lyder det i en pressemeddelelse.

På to år har smykkebrandet sat flere nåle i Danmarkskortet, og nu kan Bybiehl placere endnu en. Brandet åbner nemlig inden længe dørene til et nyt retailunivers i Magasin Lyngby. Det sker blot to måneder efter seneste butiksåbning i Magasin på Kongens Nytorv.

“Vi oplever stor succes med vores retailunivers, og derfor er det også noget, vi tør satse på,” lyder det fra ejer og direktør af Bybiehl, Charlotte Biehl, der påpeger, at en butik ikke blot skal være en butik, hvis den skal tiltrække folk:

“Vores butikker skal kunne tilbyde noget andet end det, vi kan tilbyde digitalt. Vi forsøger at optimere købsoplevelsen gennem håndplukket personale, der sætter en ære i at servicere kunderne, unika smykker og tydelig storytelling af vores bæredygtige dagsorden.”

Butikken åbner den 16. august 2021 og er således den femte fysiske butik i rækken.

Foto: Bybiehl