Vi kickstarter 2022 med årets første udgave af TØJ, der blandt andet fokuserer på de grønne forbrugere og vigtigheden af content marketing.

Snart udkommer TØJ nr. 1 2022 – både online og på dit skrivebord.

I årets første udgave af TØJ sætter vi fokus på nogle af de emner, der fylder i denne tid, hvor mange er i en omstillingsperiode og søger ny viden og inspiration.

Du kan blandt andet læse Modemonopolets bud på fremtidens messeplatform i både formål, format og indhold.

Vi zoomer også ind på den grønne forbrugeradfærd. For hvor ‘grønne’ er forbrugerne egentlig, når det kommer til stykket? Hvad lægger de vægt på, når de køber varer? Og hvis ansvar er det at skubbe til forbrugernes adfærd?

En anden ting, der er i forandring, er designerens rolle og rammer, der i høj grad har udviklet sig i takt med digitalisering og grøn omstilling.

Bliv også endnu klogere på content marketing, og hvorfor det i højere grad bliver værdifuldt. Især video er på vej frem og har vist sig at være et effektivt greb for især onlinebutikker.

Som altid får du også et indblik i inspirerende trendmateriale.

 

TØJ nr. 1 2022 udkommer tirsdag den 25. januar.

 

Er du abonnent på TØJ – Fashion & Business Trends, lander bladet i din postkasse inden længe. 

Ikke abonnent? Læs mere om abonnementet her.