Den danske udvikler af B2B-salgssofware, Traede, udvider nu sit koncept og kan fremover tilbyde brands i mode- og livsstilsbranchen en ’all-in-one’ brandoptimering.
Den danske virksomhed Traede har inden for fire år formået at tiltrække store mode- og livsstilsbrands til sig med sine salgssoftware-løsninger.
Nu udvider virksomheden sit koncept og kan fremover tilbyde at forene hele et brands forretning i ét samlet system. Konceptet vil således tage hånd om alt lige fra produktion til salg og levering af varer på både B2B- og B2C-markedet.
Derudover tilbyder det nye koncept også brugerne en større indsigt i og bedre information om deres salgs- og købsmønstre. Ved at benytte den viden i den nye løsning, vil Traede kunne levere information til sine kunder, som både kan optimere deres processer, hjælpe dem med at spare tid og i de fleste tilfælde øge omsætningen: Dét, som Traede kalder for en ‘all-in-one’ brandoptimering.
Udviklingen af den nye software sker på baggrund af en viden, som virksomheden har fået gennem tætte samarbejder med sine kunder.
”Det er blevet tydeligt, at en af de største problemstillinger for mange af vores kunder er, at de i dele af deres produktion har været nødt til at arbejde i gamle systemer, som hverken har været intuitive eller arbejdet godt sammen med anden software. Det laver vi om på med vores ’all-in-one’ løsning, hvor de kan klare alle led i produktionen i det samme system,” siger CEO i Traede, Christopher Heilmann, i en pressemeddelelse.
Udvidelsen af konceptet ses af Traede som en naturlig udvikling i virksomhedens mission om at skabe et produkt, der hjælper brands med at gøre hele forretningsgangen så nem, enkel og sikker som muligt.
”Vi har haft stor efterspørgsel fra vores kunder, og vi har selv en god plads i markedet. Derfor har vi set vores snit til at dække en større del af vores kunders forretning og hjælpe dem med at optimere deres processer,” afslutter Christopher Heilmann.
Ønsker en kunde en kombineret løsning, vil det stadigvæk være muligt at arbejde i de eksisterende ERP-programmer. Traedes B2B- og B2C-løsning vil således kunne integreres med den software, som det enkelte brand benytter.