Andre artikler fra denne udgave
![Goods: ”Man skal finde sin niche, hvis man vil overleve som fysisk butik i dag”](https://branchebladettoj.dk/wp-content/uploads/2019/08/goods-300x300.jpg)
Foto: Birgitte Herskind
Goods: ”Man skal finde sin niche, hvis man vil overleve som fysisk butik i dag”
![Olga: Lemvigbaseret multibrandbutik uden webshop – men det bliver snart fortid](https://branchebladettoj.dk/wp-content/uploads/2019/08/olga-300x300.jpg)
Foto: Birgitte Herskind
Olga: Lemvigbaseret multibrandbutik uden webshop – men det bliver snart fortid
53-årige Birgitte Herskind har fået godt fat internationalt med tøjdesign i eget navn, efter hun i mange år var succesrig chefdesigner for Metropol-brandet S’nob de Noblesse. Udover en HF-eksamen har Birgitte Herskind ingen uddannelse, men fandenivoldsk naturtalent har hun altid haft n
Denne artikel kræver login…
…for den har vores redaktion nemlig brugt tid og ressourcer på at indhente og skrive til dig sådan, at du altid nemt og hurtigt kan holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen. Vi sætter en ære i at levere den nødvendige viden og inspiration til dig som aktør i branchen.
Louise Byg Kongsholm, ansvarshavende chefredaktør
Vil du have et login? Tjek mulighederne for abonnement ud her →
Allerede abonnent? Log ind herunder ↓
Andre artikler fra denne udgave
![Goods: ”Man skal finde sin niche, hvis man vil overleve som fysisk butik i dag”](https://branchebladettoj.dk/wp-content/uploads/2019/08/goods-300x300.jpg)
Foto: Birgitte Herskind
Goods: ”Man skal finde sin niche, hvis man vil overleve som fysisk butik i dag”
![Olga: Lemvigbaseret multibrandbutik uden webshop – men det bliver snart fortid](https://branchebladettoj.dk/wp-content/uploads/2019/08/olga-300x300.jpg)
Foto: Birgitte Herskind