”Just Female skal bringes til toppen af forbrugerens bevidsthed.” Sådan lyder det fra det danske modebrand, som nu har ansat en ny Head of PR & Marketing.
Just Female har de seneste år fokuseret på deres nye bæredygtigheds- og CSR-initiativer, som blandt andet indebærer et samarbejde med organisationen ’Plant et Træ’ og et øget fokus på miljøskånsomme materialer. Det har dog været foruden aktiv PR indtil nu.
Det ændres nu, eftersom Just Female har valgt at satse på en ny Head of PR & Marketing. Det er Anne Fisker Nielsen, som får til opgave at videregive modebrandets nye fortællinger. Det fortæller Just Female i en pressemeddelelse.
”Det bliver nu Annes opgave at styrke Just Female med disse nye fortællinger og bringe Just Female til toppen af forbrugernes bevidsthed,” udtaler Creative Director hos Just Female, Penille Andersen.
Anne Fisker Nielsen har både netværk og erfaring med sig i rygsækken i den nye stilling som Just Females Head of PR & Marketing. Hun har nemlig tidligere været ansat hos Grenaa Creative, Dansk Magazine og Louise Roe og har derudover en Master i Medier og Kommunikation fra Goldsmiths, University of London, samt en kandidat i Designledelse fra Syddansk Universitet og Kolding Designskole.
Just Females Creative Director vurderer, at Anne Fisker Nielsens baggrund er et godt match til modebrandets fremtidige visioner.
”Med ansættelsen af Anne tror jeg på, at vi kan løfte vores brand-awareness til helt nye højder. Hendes mindre kommercielle baggrund er et rigtig godt match til Just Female, og jeg er sikker det på vil komme os til gode i alt fra netværk til aktiviteter og æstetik, så vi kan komme ud over stepperne. Vi har glædet os længe til at finde den rigtige profil, og jeg er sikker på vi har ramt den med Anne,” fortæller Penille Andersen.
Anne Fisker Nielsen ser frem til at kommunikere Just Females vision og være med til at udvikle brandet både nationalt og internationalt.
“Jeg har glædet mig rigtig meget til at komme i gang hos Just Female. Her er en virksomhed, som satser på alle de rigtige parametre, de mangler blot hjælp til at få det kommunikeret. Jeg ser min nye stilling som en fantastisk grobund, både for mig og for Just Female som brand. Sammen skal vi vokse og udvikle os både nationalt og internationalt,” udtaler Anne Fisker Nielsen.
Anne Fisker Nielsen tiltrådte stillingen den 17. februar 2020.