Andre artikler fra denne udgave
Fra venstre: Anne Sofie Øhauge Pedersen og billede fra Hvisk
Hvordan skal SS 22-kollektionerne sælges ind?
Fra venstre: Anne Sofie Øhauge Pedersen og billede fra Hvisk
Sådan går det modebranchens foreninger: Wear
Fra venstre: Anne Sofie Øhauge Pedersen og billede fra Hvisk
Genanvendte materialer skal styrke dansk taskebrand
I denne artikel kan du komme tættere på chefdesigneren bag accessoriebrandet Hvisk. Du kan blandt andet læse om, hvordan hun kom ind i branchen, og hvorfor hun mener, at branchens største udfordring lige nu er bæredygtighed.
Artiklen er en del af en artikelseri
Denne artikel kræver login…
…for den har vores redaktion nemlig brugt tid og ressourcer på at indhente og skrive til dig sådan, at du altid nemt og hurtigt kan holde dig opdateret på, hvad der rører sig i branchen. Vi sætter en ære i at levere den nødvendige viden og inspiration til dig som aktør i branchen.
Louise Byg Kongsholm, ansvarshavende chefredaktør
Vil du have et login? Tjek mulighederne for abonnement ud her →
Allerede abonnent? Log ind herunder ↓
Andre artikler fra denne udgave
Fra venstre: Anne Sofie Øhauge Pedersen og billede fra Hvisk
Hvordan skal SS 22-kollektionerne sælges ind?
Fra venstre: Anne Sofie Øhauge Pedersen og billede fra Hvisk
Sådan går det modebranchens foreninger: Wear
Fra venstre: Anne Sofie Øhauge Pedersen og billede fra Hvisk