Den familieejede smykkevirksomhed Dansk Smykkekunst ønsker at forbedre sin position på det internationale marked. Det skal en erfaren smykkeprofil, der netop er tiltrådt stillingen som International Sales Manager, virkeliggøre.

I håb om at styrke og udvikle Dansk Smykkekunsts position på det internationale marked, har smykkevirksomheden pr. 1. januar ansat Claus Fjelde. Han er den første, som skal besidde den nyoprettede stilling som International Sales Manager hos Dansk Smykkekunst.

”Ansættelsen er sket for at styrke og udvikle vores position som en af Skandinaviens førende smykkevirksomheder inden for modesmykker og sikre endnu mere fokus på det europæiske marked, som er i stor vækst hos os,” udtaler Christian Storm, direktør i Dansk Smykkekunst, i en pressemeddelelse.

Claus Fjelde har erfaring fra andre danske smykkevirksomheder som Georg Jensen og Dyrberg/Kern. Som International Sales Manager hos Dansk Smykkekunst skal Claus Fjeldes primære arbejde ligge i virksomhedens salgsudvikling.

Sammen med parret bag virksomheden, Malene og Christian Storm, vil Claus Fjelde indgå som den tredje brik i ledergruppen hos Dansk Smykkekunst.

Ledelsen har et mål om endnu en nyansættelse i 2019, hvor virksomheden vil gå på jagt efter en E-commerce Manager i løbet af året.