Børneskobrandet Bundgaard indhenter nye kræfter. Ambitionerne er at styrke og videreudvikle et skobrand, som allerede er i rivende udvikling.

Bundgaard, der designer og sælger børnesko, får en ny Brand & Marketing Manager i virksomheden, hvis opgave bliver at sikre en stærkere og mere synlig tilstedeværelse. Det oplyser de i en pressemeddelelse.

Sara Maria Baastrup Jacobsen bliver den, som skal løfte opgaven og bringe virksomheden tættere på sine ambitiøse vækstmål. Direktøren hos børneskovirksomheden ser frem til samarbejdet.

”Vi er glade for at have fået nye kræfter ombord, der skal hjælpe os med at styrke og videreudvikle brandet. Sara medbringer desuden en stor viden om målgruppen og digital markedsføring, der skal sikre en stærk tilstedeværelse og synlighed og bidrage til, at vi opfylder vores ambitiøse vækstmål,” fortæller CEO, Henrik Hammer, i pressemeddelelsen.

Sara Maria Baastrup Jacobsen har solid erfaring indenfor branding, kommunikation og markedsføring. Hun kommer senest fra en stilling som Senior Brand Manager hos Pernod Ricard Denmark.

Den nye Brand & Marketing Manager ser frem til at blive en del af holdet bag det ikoniske børneskobrand, som hun selv har været loyal kunde hos.

“Jeg kan selv huske Bundgaard fra min barndom, og jeg har selv videreført traditionen til mine egne børn. Som mor er jeg meget bevist om at vælge fodtøj, der giver mine børn de bedste forudsætninger for at bevæge sig frit og have en aktiv hverdag, samtidig med at komfort, pasform og kvalitet er i højsædet. Det er spændende at arbejde med et brand, jeg selv nærer stor respekt for, og som jeg som kræsen forbruger selv har tilvalgt. Jeg glæder mig til at blive en del af Bundgaard-holdet,” udtaler Sara Maria Baastrup Jacobsen.

Sara Maria Baastrup Jacobsen tiltrådte stillingen den 1. marts 2020.