Modevirksomheden har udpeget en ny CEO fra egne rækker, der blandt andet skal bidrage til, at Wood Wood kommer i mål med sin 2025-strategi. Derudover har de ansat ny Head of Buying samt Menswear Designer.
Modebrandet Wood Wood har udpeget Kyrk Macmillan som ny CEO fra 1. april. Siden 2019 har han været kommerciel direktør hos Wood Wood, og han har tidligere besiddet stillinger som International Sales Manager ved Vald, Commercial Manager ved Norse Projects og Head of Commercial ved Day Et.
Han tog allerede hul på sin nye stilling som CEO i november 2021, og han er blandt andet blevet valgt til stilling på baggrund af sine fremadrettede lederevner, sit købmandskab og evne til at facilitere Wood Woods brandvision.
“Med Kyrk ved roret, er vi sikre på, at vi vil lykkes med at opnå de ambitioner og mål, vi har i vores 2025-strategi,” siger Peter Fabrin, der er bestyrelsesformand, og fortsætter:
“Det indebærer blandt andet at fortsætte vores fokus på at gøre Wood Wood til en fantastisk arbejdsplads for alle medarbejdere med en åben og inkluderende kultur. Derudover skal vi fortsætte den signifikante vækst og forbedre vores rentabilitet.”
Den nye CEO er blot én ud af tre ansættelser i 2022 – indtil videre. Derudover har Wood Wood ansat Lee Goldup som Head of Buying pr. 1. april 2022. og Dominic Huckbody som Menswear Designer pr. 1. marts 2022.
Wood Wood blev stiftet i København i 2002 af Brian Jensen og Karl-Oskar Olsen og har siden ekspanderet med butikker i Aarhus, Berlin og London.
Foto: Kyrk Macmillan