De nye kollektioner fra BTX Group bærer præg af en repositionering af virksomhedens mærker: Brandtex, Ciso, Imitz, Signature og Jensen. Her skal livsstil, identitet og udtryk stå skarpere overfor forbrugerne.
BTX Groups kunder kan nu opleve et helt nyt udtryk hos de fem BTX-mærker: Brandtex, Ciso, Imitz, Signature og Jensen, hvor hele branduniverset er blevet opgraderet. Alle fem mærker har fået nye logoer, men arbejder ud fra en fællesnævner i form af det gennemgående tema ‘Style’, som skal underbygge historien om brandet.
De nye kollektioner skal udstråle genkendelighed med henblik på både udtryk, livsstil og identitet for at stå stærkere hos de kvindelige forbrugere, og dermed også på markedet:
”Modebranchen er altid i bevægelse. Og hvis ikke man fornyer sig, er der andre, der tager din plads hos forbrugerne,” fortæller Charlotte Mikkelsen, CMO hos BTX Group, i en pressemeddelelse.
En af rebrandingprocessens største ændringer er, at BTX-mærket Brandtex har fået tre underlinjer med hver sit livsstilsmæssige udtryk: B. Brandtex Classic, B. Brandtex Copenhagen og B. Brandtex Coastline.
De nye kollektioner og livsstilsuniverser fra Brandtex, Signature, Imitz, Jensen, og Ciso bliver fremvist på CIFF i BTX Groups showroom under modeugen i København.