Et nyt udtryk og en ny strategi skal markere tilstedeværelsen på det norske marked og bringe By Malene Birger tættere på kunderne. Placeringen af to nye flagskibsbutikker i Oslo er nøje udvalgt ud fra, hvad brandet vil signalere.
I september åbnede By Malene Birger to nye flagskibsbutikker i Oslo. Butikkerne er placeret i shoppingcentrene Paleet og Fornebu. Paleet-storcenteret midt i Oslo er til de kvalitetsbevidste og kulturelle forbrugere, og i Fornebu lidt udenfor Oslo bryster sig af en miljørigtig profil.
Begge butikker er indrettet efter det nye udtryk for By Malene Birger, designet af kreativ direktør Mathilde Torp-Mader. Resultatet er en minimalistisk tilgang til butiksdesign, som skal få forbrugerne til at føle sig hjemme og give dem en følelse af elegance og hverdagsmodernisme.
”Norge har altid været et godt marked for os – som vores naboer deler de vores interesse for design som både er moderne og tidløst. Jeg er glad og stolt af, at By Malene Birger har to nye hjem i en anden skandinavisk hovedstad,” udtaler Morten Linnet, CEO hos By Malene Birger, i en pressemeddelelse.
Butikkerne skal markere By Malene Birger markedsandele og tilstedeværelse i Norge og bringe brandet tættere på kunderne.