Det danske accessoriesbrand Hvisk udvider forretningen til det europæiske marked og er allerede nu i fuld gang med ekspansionen i flere lande.

Det er ikke kun danskerne, der er vilde med de farverige accessories fra Hvisk. Brandet har i længere tid oplevet en stor efterspørgsel fra det europæiske marked og har allerede nu påbegyndt ekspansionen af forretningen i både Norge, Tyskland, Belgien og Frankrig.

Hvisk har dog endnu større planer, og virksomheden ønsker at ekspandere konceptet til flere lande i Europa. CEO i Hvisk, Michael Aoun, oplyser i en pressemeddelelse, at både Holland, Sverige og England ligger som de næste lande på listen, hvor især Holland optager virksomhedens opmærksomhed.

”Vi har store forventninger til Holland som marked, og er derfor allerede påbegyndt en lang række samarbejder med hollandske influenter, der har taget godt imod vores produkter. Dette har skabt stor opmærksomhed omkring brandet, og vi oplever allerede en markant øget efterspørgsel fra hollandske butikker og forbrugere,” fortæller Michael Aoun.

Det danske accessoriesbrand har helt fra starten af haft succes med at samarbejde med influencere. Siden Hvisk startede op i Danmark, har virksomheden arbejdet tæt sammen med danske influencere i både designprocesserne og markedsføringen af brandet. Det er derfor med god grund, at de fortsætter markedsføringssuccesen i udlandet.

”Vi ønsker at skabe et brand, der lytter til forbrugernes behov og ønsker, og derfor inddrager vi influenter i beslutningsprocesserne og brandet generelt,” lyder det fra Michael Aoun.

Hvisk præsenterer for første gang deres brand med AW 19-kollektionen på Modefabriek i Amsterdam den 20.-21. januar.