Det er på tide for Just Female at tænke i nye muligheder, og brandet har flere tiltag på tegnebrættet, som led i en ny strategiudvikling.

Det danske brand Just Female har været fast inventar på de danske modemesser i 11 år, men nu er tiden kommet til at gå nye veje og gentænke strategien:

”Vi har igennem mere end 20 sæsoner været en fast del af de danske messer under modeugerne, og det har til alle tider været et stabilt og udbytterigt samarbejde. Nu ønsker vi at skabe et Just Female-univers for vores samarbejdspartnere under modeugen i august,” fortæller Penille Andersen, Creative Director hos Just Female, i en pressemeddelelse.

Just Female byder i den forbindelse indenfor under modeugen i helt eget showroom på Klubiensvej 24 med et kurateret Just Female-univers af ’ready to wear’ spring 19-kollektionen.

Den større strategiomlægning vil også medføre udvikling af digitale marketingaktiviteter for det danske brand, hvor der tidligere har været fokus på print:

”Vores annoncepartnere i de printede magasiner har vi et rigtig godt og tæt samarbejde med. Det vil vi gerne blive ved med, men vi må erkende, at vi har brug for at styrke vores tilstedeværelse på de digitale, og ikke mindste sociale, medier. Det er en proces, der tager tid og ikke sker fra den ene dag til den anden, men som vi arbejder målrettet på at styrke og forbedre,” kommenterer Penille Andersen.

Endvidere vil al kommunikation i fremtiden gå gennem Spalt PR, i stedet for 9PR, for at styrke det digitale fokus.