Den svenske modekæde har længe haft succes med at producere tøj til unge kvinder. Nu lancerer Gina Tricot sin første boligindretningskollektion. 

Gina Tricot lancerer sin første boligindretningskollektion. Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.

Kollektionen vil indeholde sengesæt, plaider, vaser og coffee table-bøger fra udvalgte eksterne brands.

“Nu kan vi endelig afsløre, at vi i fremtiden vil kunne tilbyde vores kunder et moderne boligsortiment både online og i udvalgte butikker, da vi ved, at vores målgruppe er meget interesseret i indretning. Det forbinder helheden for vores livsstilskoncept, hvor kunden kan inspireres og shoppe de seneste nyheder inden for mode og boligindretning i ét køb – det bedste fra begge designverdener,” siger Karin Westas, der er marketing- og branddirektør hos Gina Tricot, i pressemeddelelsen.

I spidsen for lanceringen står stilduoen og grundlæggerne af det digitale modemagasin Hobnob Journal, Fanny Ekstrand og Linn Eklund.

Boligindretningskollektionen lanceres den 17. september 2020 i udvalgte Gina Tricot-butikker og online. I Danmark bliver det kun i butikken på Amagertorv, at man kan købe boligsortimentet.

Foto: Gina Tricot