H&M har lanceret et nyt koncept, hvor salg af discount mode og livsstilprodukter er på dagsordenen. Konceptet tager afsæt i både onlinesalg og salg i fysiske butikker.

Den svenske tøjgigant H&M har haft et nyt koncept i støbeskeen, som nu bliver søsat. Konceptet har fået tilnavnet Afound; et slags tilbudmarked for discount mode og livsstilprodukter.

Afound skal huse både interne og eksterne brands fra H&M Group og dermed tilbyde en række velkendte brands til både mænd og kvinder.

Det nye markedskoncept vil endvidere præsentere et udvalgt sortiment fra svenske og internationale mærker i flere forskellige prissegmenter.

Læs også: H&M åbner outlet i Tyskland 

Fredrik Svartling – CEO i Afound – ser et stort potentiale for konceptet, som skal introduceres for det nye publikum i Drottninggatan, Stockholm 2018.

I en pressemeddelelse fortæller CEO’en, at Afound – i tilbuddet om personlig stilinspiration, kvalitetsmærker og følelsen af​, at man som forbruger får en rigtig god handel – byder ind med en helt ny off-price oplevelse.

Afound vil blive lanceret både online og i fysiske butikker, og for første gang i Stockholm i 2018. Den første fysiske butik får sit fremspring sideløbende med det digitale marked i Sverige.