Det danske modebrand har brugt coronapandemien til at styrke sig på vigtige markeder og byder velkommen til tre nye salgsagenturer.
Der er sket meget hos Just Female i løbet af det sidste stykke tid. Inden for det sidste halvandet år har brandet blandt andet gennemgået en rivende udvikling inden for både bæredygtighed, socialt ansvar og design.
Men også Covid-19 gav modebrandet noget af en rystetur, da Just Female tilbage i foråret blandt andet måtte sige farvel til over halvdelen af medarbejderne grundet lockdown.
Tiden med Covid-19 er dog også blevet brugt til fornyelser og styrkelse af brandets position i udlandet. Derfor kan Just Female nu også offentliggøre, at der er blevet udskiftet salgsagentur på seks markeder i Europa, herunder Belgien, Luxembourg, Tyskland, Schweiz, Irland og Storbritannien.
“Det har altid været vigtigt med det rigtige ansigt udadtil i vores nøglemarkeder, men særligt i de nuværende omstændigheder og den efterfølgende økonomi er det vigtigt med salgsagenturer, som kender markedet, kender kunden og kunder os. Vi har fundet tre fantastiske repræsentanter for Just Female i Somewhere Agency, Showroom Noire og Caramia Fashion Favorites, som forstår, hvor vi er på vej hen som brand,” forklarer Pernille Andersen, der er kreativ direktør i Just Female, om valget af de nye salgsagenturer.
Foto: Just Female