Liewood deltager for første gang på CIFF. I den forbindelse har vi interviewet børnebrandet om blandt andet deres strategi, vision og forventninger til messen. De ønsker især at styrke deres markedsposition på det internatioanle marked for børnemode.
Hvorfor deltager Liewood på CIFF?
Liewoods motivation for at deltage på CIFF udspringer af muligheden for at fremvise vores nyeste kollektioner i en innovativ opsætning. Messens engagement i at skabe en afslappet, interessant og kommercielt dynamisk atmosfære stemmer overens med Liewoods mål om at øge brandets synlighed, skabe forbindelser med nøgleaktører i branchen og styrke vores markedsposition på det internationale marked for børnemode.
Hvad er Liewoods målsætning med at deltage på messen?
Vi sigter mod at styrke vores brandtilstedeværelse på et internationalt plan. Ved at fremvise vores nyeste kollektioner forsøger vi at etablere og pleje relationer med interessenter i branchen samt udforske nye forretningsmuligheder for at drive salgsvækst.
Hvordan passer CIFF til Liewoods strategi og vision?
CIFF passer godt ind i vores strategi og vision. Som en platform, der lægger vægt på kvalitetsdesign og kreativitet, afspejler CIFF Liewoods kerneværdier. Som den eneste selvstændige børnemodebegivenhed i Norden er CIFF en mulighed for Liewood til at præsentere vores kollektioner i en medrivende opsætning, hvor vi kan positionere os som en førende aktør i børnelivsstilsbranchen. Det dynamiske miljø, hvor talenter, brands, presse og indkøbere mødes, understøtter vores mission om at inspirere og skabe gode forbindelser.
Hvad kan besøgende forvente, når de besøger jeres stand?
Vi fremviser vores SS 25-kollektion, som også indeholder et kurateret udvalg fra AW 24-kollektionen samt nogle essentielle produkter. Displayet vil være designet til at ligne et børneværelse og give en autentisk oplevelse, der fremhæver musthave items, der er integreret i alle aspekter af hjemmelivet:
Børneværelse: Fra leg til en god nats søvn.
Indgang – klar til at gå: De nødvendige ting til at springe ud i verden udenfor.
Tid til at fokusere: Praktiske nødvendigheder for unge elever.
Badetid: En baderutine, der bliver til en fornøjelig oplevelse.
Børnegarderobe: Liewoods DNA i en garderobe.
Spisetid: Funktionelle designs, der løfter familiemåltiderne.
Rejser: Uanset om det er tæt på eller langt væk – den perfekte kuffert til familieeventyr.
Hvad er Liewoods forventninger i forhold til netværk og potentielle forretningspartnerskaber på CIFF?
Vi forventer at skabe forbindelse med potentielle detailpartnere og distributører, styrke vores eksisterende relationer, udforske samarbejdsmuligheder med presse og influencere samt øge brandets synlighed for at drive salgsvækst og udvide vores markedsrækkevidde.
Foto: Liewood