Modebrandet Shaping New Tomorrow har, siden deltagelsen i DR-programmet Løvens hule, udviklet sig til at være en markant spiller på det danske herretøjsmarked.
Siden Shaping New Tomorrow og deres ’perfekte bukser’ ramte det danske tøjmarked, har virksomheden oplevet vækst. Det skriver retailnews.dk.
I regnskabsåret 2017-2018 omsatte virksomheden for 35 millioner kroner, og adm. direktør Kasper Ulrich forventer igen massiv vækst for indeværende regnskabsår.
Succesen skyldes, hvis du spørger de tre unge fyre bag modevirksomheden, deres bevidste digitale strategi, hvor især sociale medier og hurtig leveringshastighed er fokuspunkter.
Onlinedimension står dog ikke alene. Med to flagskibsbutikker, i henholdsvis Aalborg og København, og med planer om flere, har Shaping New Tomorrow også manifesteret sig fysisk i to af de største danske byer. De fysiske butikker er et vigtigt led i virksomhedens kontakt med forbrugeren.
”De fysiske butikker kan noget med hensyn til at møde forbrugeren i øjenhøjde, vejlede og rådgive og høste uvurderlig feedback fra vores gæster,” udtaler Kasper Ulrich.
Og den positive udvikling ser ud til at fortsætte for de tre nordjyske iværksættere. Om åbningen af virksomhedens seneste butik i København udtaler Kasper Ulrich yderligere:
”Vi er blæst bagover af den medgang, der har været i København. På åbningsdagen endte vi med at lukke folk ind i hold. Når vi hæver os lidt op over succesen, så bekræfter også de fysiske butikker, at vi har rigtig godt fat i markedet. Vores produkter, tilgang til tøjproduktion, den jyske personlige service og høje kvalitet appellerer til både de unge mænd og et lidt ældre publikum.”
De tre stiftere håber på, og forventer, yderligere ekspansion på det tyske og svenske marked i det kommende år. Allerede nu er virksomheden, med medarbejdere i både Danmark og Portugal, oppe på 135 ansatte og har rundet et buksesalg på over 100.000 par.