I dag annoncerer Zalando og det etablerede modebrand et eksklusivt partnerskab. Dette langsigtede samarbejde gør Zalando til den eneste detailpartner for brandet i Europa. “Jeg er begejstret for at se dette partnerskab nå ud til en ny generation af kvinder,” lyder det.
Zalando bliver eksklusiv detailpartner for Diane von Furstenberg (DVF) i Europa. Gennem Zalandos digitale innovation og forbrugerrettede kommunikation skal en ny generation af modeentusiaster introduceres til modebrandet. Det brede udvalg af DVF-designs vil være eksklusivt tilgængeligt på Zalando på alle 25 markeder, hvilket gør Zalando til den eneste europæiske forhandler, der tilbyder DVF ud over dvf.com og DVF-butikken i Bruxelles.
Samarbejdet bringer de to virksomheder sammen om en fælles vision, hvor ønsket er at styrke kunderne og inspirere dem til at udtrykke deres personlige stil. Zalandos fokus på digital innovation og moderne historiefortælling gør det muligt for DVF at nå ud til en ny generation af modeentusiaster og genintroducere dem til brandets ikoniske styles.
Diane von Furstenberg har været en del af Zalandos portefølje af designerbrands siden 2018, og dermed med helt fra de tidlige dage i udrulningen af Zalandos designerstrategi. Lena-Sophie Roeper, Vice President Designer hos Zalando, fortæller:
”Efter at have arbejdet med DVF i flere år er jeg glad for, at Diane nu har betroet os sin distribution som deres eksklusive detailpartner i Europa. Dette partnerskab er en sand milepæl på vores vej til at opbygge et inspirerende kvalitetssortiment og en innovativ shoppingoplevelse for den næste generation af designinteresserede kunder.”
”Zalando deler vores vision om at styrke kvinder og skabe kvalitetstøj, som får dem til at føle sig selvsikre,” supplerer Diane von Furstenberg og tilfører afslutningsvis:
“Jeg er begejstret for at se dette partnerskab nå ud til en ny generation af kvinder.”
Foto: PR