Med ønsket om at udbrede brandets bæredygtighedsinitiativer præsenterer det amerikanskfunderede brand en ny måde at shoppe på.

Modebrandet Tommy Hilfiger præsenterer i dag den nye digitale shopping-event ‘Bæredygtig Street Style’, hvor brandets AW 20-kollektion vil blive livestreamet. Det oplyser brandet i en pressemeddelelse.

Målet med den digitale salgsevent er at udbrede opmærksomheden om brandets bæredygtighedsinitiativer og er således et nyt led i brandets overordnede mission om at skabe bæredygtig mode.

Med den digitale shopping-event ønsker Tommy Hilfiger at inkludere og oplyse forbrugeren om tankerne og processen bag ved arbejdet med bæredygtighed for herved at skabe en bedre helhedsoplevelse af kollektionerne og brandets overordnede vision. Dette sker ved hjælp af de to værter Youtuber og model Elias Riadi og journalist Sydney Lima.

Under livestreamingen vil det være muligt at tilføje styles fra AW 20-kollektionen til en virtuel indkøbskurv og købe det valgte tøj efter sendingen, ligesom de to værter får besøg af fire gæster, herunder blandt andet Formel 1-racerkører Lewis Hamilton, der er brandambassadør for Tommy Hilfiger.

Livestreamingen foregår den 29. september klokken 19.00 på tommy.com og vil desuden være tilgængelig på hjemmesiden efter eventen.

Foto: Tommy Hilfiger