Modeugen bliver denne sæson afviklet fuldt ud digitalt. Hvad betyder det for de brands, der er på showkalenderen?
Wood Wood vender denne sæson tilbage til modeugekalenderen. Og at modeugen grundet restriktioner afvikles digitalt spiller ifølge Digital PR og Showroom Manager Mikkel Kristensen ingen rolle for modebrandet.
“Det, at Copenhagen Fashion Week udelukkende afvikles digitalt, er noget, vi har været forberedt på gennem hele processen, og det er et element, vi har set frem til,” siger han og fortsætter:
“Vi glæder os til at udforske det digitale element, og det er en af grundene til, at vi er vendt tilbage.”

Mikkel Kristensen forklarer videre, at forventningerne til det digitale show ikke er at genskabe den oplevelse, man får ved et fysisk show. Wood Wood glæder sig derimod over, at det digitale lægger op til uforudsigeligheder.
“Der er ikke en egentlig definition af, hvad det digitale format skal kunne, og det er det, der er med til at gøre det interessant for os. Der er stadig plads til noget uventet, og det er det, vi kommer med,” siger han og afslutter:
“I den sammenhæng spiller det ingen rolle, hvorvidt præsentationen foregår fysisk eller digitalt.”
Wood Wood præsenterer sin AW 21/22-kollektion digitalt den 3. februar 2021 via Copenhagen Fashion Weeks hjemmeside.
Læs flere nyheder om modeugen her.
Foto: Wood Wood AW 20