Den erfarne journalist og relationsskaber Rebecca Retz Svejborg-Laudrup skal fremover stå i spidsen for arbejdet med PR og sociale medier for Copenhagen International Fashion Fair.

Til februar 2023 kan CIFF fejre sit 30-års jubilæum, og det gør dermed den danske modemesse til Skandinaviens største og længstlevende handelsplatform for mode. I den forbindelse har CIFF i september valgt at opruste med ansættelsen af Rebecca Retz Svejborg-Laudrup, som kommer til at stå i spidsen for CIFFs PR og sociale medier. Det skriver CIFF i en pressemeddelelse.

Rebecca Retz Svejborg-Laudrup har tidligere arbejdet som skribent og journalist på modemagasinerne Elle og IN, og hun er således ikke ubekendt med modebranchen.

”Rebecca har et imponerende netværk både nationalt og internationalt, samt hands-on-erfaring fra sin egen platform som livsstilsinfluencer. Den kombination har givet hende en unik evne til at drive brandfortællinger og skabe relationer, og det skal vi selvfølgelig have sat i spil her hos os,” siger direktør for CIFF, Sofie Dolva.

Også Rebecca Retz Svejborg-Laudrup er begejstret for det nye samarbejde:

”Jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med Sofie (Dolva, red.) før, og jeg tror på hendes vision for CIFF 2.0, der som toneangivende brancheaktør skal være langt mere opsøgende og netværksorienteret. Det gælder både i forhold til brands, besøgende og resten af branchen. Jeg glæder mig helt vildt til at fortsætte den rejse sammen med resten af teamet,” siger hun.