Modefabriek gør sig klar til den næste udgave af messen, der finder sted den 7. og 8. juli i Amsterdam. Efter en vellykket messe i januar, som for første gang udelukkende fokuserede på kvindemode, kan man forvente et bredt udvalg inden for alt fra fashion, smykker, tasker til beauty. Derudover præsenterer den hollandske messe en række inspirerende talks og trends.

Januarmessen var en stor succes fyldt med entusiasme og en markant stigning i antallet af besøgende, især fra Tyskland og Belgien. De to store haller i Amsterdam rummede et bredt udvalg af 390 mærker i lyse, åbne stande. Arrangementet blev blandt andet rost for sit velbesøgte program med bl.a. talks og trends, som fortsætter på juli-messen.

Modefabrieks skift til en messe kun for damemode har åbnet nye muligheder for vækst og specialisering. Messen i januar præsenterede et bredt udvalg af alt fra kvindetøj, undertøj og overtøj til strikvarer og sko. Mode og skønhed gik også hånd i hånd hos Modefabriek, hvor mange nye tilføjelser inden for eksklusive parfumer og luksusskønhedsprodukter vandt frem.

Masser mode, inspiration og know-how
Næste uges messe byder på mere end 300 kollektioner fra hollandske og internationale kvindemærker. Blandt andre vil DK Company fremvise otte mærker på Modefabriek med hhv. Kaffe og Kaffe Curve, Culture, Cream, Saint Tropez, Soaked in Luxury, My Essential Wardrobe og Karen by Simonsen.

Derudover præsenterer Modefabriek et program fyldt med know-how, samarbejder og inspiration til fremtiden. Udstillere og besøgende kan se frem til en messe, der både bygger på tidligere succeser og introducerer nye og spændende elementer. Alt peger på, at Modefabriek igen vil samle store dele af den internationale modebranche til en inspirerende og udbytterig messe.

TØJs udsendte besøger messen og bringer på TØJs LinkedIn-side en messereportage.

Foto: Modefabriek