Herretøjsvirksomheden Shaping New Tomorrow kan for andet år i træk fremlægge et regnskab i stor vækst.

Det kun fem år gamle modebrand Shaping New Tomorrow, SNT ApS, som for alvor blev kendt, da de i 2018 deltog i DR-programmet ’Løvens Hule’, hvor de fik Jesper Buch og Birgit Aaby med ombord som investorer, fremlægger nu for andet år i træk et årsregnskab i eksplosiv vækst.

I løbet af det seneste år er omsætningen øget med 225 procent, og årets resultat før skat bliver næsten tredoblet og går fra 10,7 mio. kroner til 29 mio. kroner. Ligeledes er bruttofortjenesten tredoblet, og virksomheden sælger nu tøj for mere end 100 mio. kroner. Det skriver Finans.

Shaping New Tomorrow har salg i Skandinavien, Tyskland, Østrig og Holland, og det er virksomhedens ambition at blive endnu større i udlandet.

”Vores mål er at blive et stort, internationalt anerkendt tøjbrand. Inden for de næste år skal over halvdelen af vores omsætning komme fra udlandet. Derfor investerer vi et stort tocifret millionbeløb i at erobre nye markeder uden for Danmark,” udtaler adm. direktør i Shaping New Tomorrow, Kasper Ulrich, til Finans.

I det kommende år ønsker virksomheden at fordoble omsætningen, men planlægger også store investeringer, hvorfor indtjeningen ikke helt vil følge den samme kurve, skriver avisen.

Shaping New Tomorrow er stiftet i 2015 af de tre barndomsvenner Kasper Ulrich, Christian Aachmann og Christoffer Bak. Virksomheden er særligt kendt for sine ’The perfect pants’, men har siden udvidet kollektionen med t-shirts, skjorter, underbukser og jakker.


Du kan se SNT A/S’ placering på modebranchens top 150 lige her.


 

Nøgletal for SNT ApS
  2024 2023 2022
Omsætning---
Bruttofortjeneste62.668.000 DKK73.313.000 DKK77.634.000 DKK
Resultat før skat7.730.000 DKK23.454.000 DKK31.266.000 DKK
Årets resultat5.936.000 DKK18.352.000 DKK24.366.000 DKK
Balance178.259.000 DKK190.502.000 DKK149.426.000 DKK
Egenkapital131.062.000 DKK130.126.000 DKK111.774.000 DKK