Herretøjsvirksomheden Shaping New Tomorrow kan for andet år i træk fremlægge et regnskab i stor vækst.

Det kun fem år gamle modebrand Shaping New Tomorrow, SNT ApS, som for alvor blev kendt, da de i 2018 deltog i DR-programmet ’Løvens Hule’, hvor de fik Jesper Buch og Birgit Aaby med ombord som investorer, fremlægger nu for andet år i træk et årsregnskab i eksplosiv vækst.

I løbet af det seneste år er omsætningen øget med 225 procent, og årets resultat før skat bliver næsten tredoblet og går fra 10,7 mio. kroner til 29 mio. kroner. Ligeledes er bruttofortjenesten tredoblet, og virksomheden sælger nu tøj for mere end 100 mio. kroner. Det skriver Finans.

Shaping New Tomorrow har salg i Skandinavien, Tyskland, Østrig og Holland, og det er virksomhedens ambition at blive endnu større i udlandet.

”Vores mål er at blive et stort, internationalt anerkendt tøjbrand. Inden for de næste år skal over halvdelen af vores omsætning komme fra udlandet. Derfor investerer vi et stort tocifret millionbeløb i at erobre nye markeder uden for Danmark,” udtaler adm. direktør i Shaping New Tomorrow, Kasper Ulrich, til Finans.

I det kommende år ønsker virksomheden at fordoble omsætningen, men planlægger også store investeringer, hvorfor indtjeningen ikke helt vil følge den samme kurve, skriver avisen.

Shaping New Tomorrow er stiftet i 2015 af de tre barndomsvenner Kasper Ulrich, Christian Aachmann og Christoffer Bak. Virksomheden er særligt kendt for sine ’The perfect pants’, men har siden udvidet kollektionen med t-shirts, skjorter, underbukser og jakker.


Du kan se SNT A/S’ placering på modebranchens top 150 lige her.


 

Nøgletal for SNT ApS
  2021 2020 2019
Omsætning---
Bruttofortjeneste78.761.000 DKK45.256.000 DKK34.625.000 DKK
Resultat før skat48.445.000 DKK30.666.000 DKK29.174.000 DKK
Årets resultat37.722.000 DKK23.943.000 DKK22.739.000 DKK
Balance135.340.000 DKK80.855.000 DKK43.129.000 DKK
Egenkapital87.408.000 DKK49.686.000 DKK29.243.000 DKK