Den danske herretøjskomet fortsætter millionjagten ved at supplere onlinesalget med endnu en flagskibsbutik.

Millionerne tikker ind på kontoen hos de tre iværksættere og stiftere af Shaping New Tomorrow. Det blev endnu en gang bevist i virksomhedens seneste årsregnskab, hvor omsætningen fra 2018 til 2019 er øget med 225 procent.

70 procent af omsætningen kommer fra onlinesalget, mens de resterende 30 procent kommer fra brandets to butikker, som ligger i henholdsvis Aalborg og København.

Nu løfter Shaping New Tomorrow så sløret for endnu en butiksåbning på Store Torv i Aarhus, som skal være med til at supplere onlinesalget. Butikken bliver den største af virksomhedens tre butikker. Det oplyser Shaping New Tomorrow i en pressemeddelelse.

”Selv om vi i bund og grund er født online, så er vores fysiske butikker vigtige for os. Det gælder både i forhold til salget og for at forstå kunderne og udvikle vores produkter. Den feedback, vi får i butikkerne, er guld værd. Men det handler også om at give hver gæst i butikken en særlig god oplevelse. For selv om mange i dag vælger at handle online, er der stadig en stor kreds af forbrugere, der gerne vil mærke vores produkter og søger sparring til, hvad der passer bedst til netop dem,” siger Christoffer Bak, design- og produktionsdirektør i Shaping New Tomorrow.

Shaping New Tomorrow har allerede påbegyndt jagten på medarbejderne, som skal tage sig af butikken i Aarhus. Inden åbningen vil de nye medarbejdere gennemgå en ugelang træning, hvor historien bag Shaping New Tomorrow, produkterne, tekstilerne og serviceoplevelsen bliver indarbejdet.

Butikken har planlagt åbning i maj 2020.