Dansk shoppingcenter vinder international konkurrence

For andet år i træk løb Rødovre Centrum med flest priser ved det netop overståede internationale awardshow Solal Marketing Award.

I slutningen af september 2019 blev awardshowet Solal Marketing Award afholdt i London. Rødovre Centrum var nomineret til fem priser og fik alle fem priser med hjem. Priserne gjorde centeret til aftenens mest vindende deltager.

Awardshowet fokuserer på markedsføringsstrategier, og centre fra hele Europa og Sydafrika var med i opløbet om aftenens priser.

Rødovre Centrums marketingdirektør Charlotte Andersen er naturligvis glad og tilfreds med weekendens prishøst.

”Jeg er mere end almindeligt stolt over, at vi endnu en gang får denne anerkendelse af vores kontinuerlige fokus på at tænke ud af boksen, når det kommer til markedsføring. Vi arbejder hver dag for at give kunderne en anderledes oplevelse, og at det samtidig giver international opmærksomhed, er bare et ekstra skulderklap til Rødovre Centrum og vores samarbejdspartnere,” siger Charlotte Andersen i en pressemeddelelse.

Det er andet år i træk, at Rødovre Centrum løber med flest priser ved Solal Marketing Award.