Annoncørbetalt indhold

Med Connected Retail kan modebutikker på tværs af Danmark sælge produkter direkte fra butikkens hylder til tusinder af onlinekunder hos Zalando og selv beholde kontrollen over pris og lagerstyring. Løsningen kombinerer den fysiske og digitale verden til alles fordel.

Der er en lang række fordele ved Connected Retail by Zalando.

“Afhængigt af butikkens størrelse kan samarbejdspartnere opnå en salgsforøgelse på op til 60 % og op til dobbelt så hurtig turnover af varer,” forklarer Zalando.

Den danske modebutik Buksecompagniet er et eksempel på, hvordan retailere kan øge deres synlighed og booste deres salg med Connected Retail. Butikken fra Silkeborg sluttede sig til Zalandos platform i april 2021 med det mål for øje at sine kunderne en mere brugervenlig og ligetil købsoplevelse online.

“Vi var ikke i tvivl, da vi blev kontaktet om partnerskab med Connected Retail. Det var en virkelig god mulighed for os, til at øge vores indtjening og sprede vores brand,” fortæller Buksecompagniets E-commerce Manager Laura Laursen.

 

En brugervenlig løsning

Der findes en opfattelse af, at det at forhandle via omnichannel er en lang, kompliceret og dyr proces for detailhandlere. Med Connected Retail er det hurtigt, nemt og billigt at komme i gang.

Der er ingen udgifter til omfattende it-løsninger. Zalando står for indhold såsom produktbilleder, software, kundeservice, betalingsløsninger og personlige account managers, der hjælper detailhandlere hele vejen. Konsulenter hjælper også med at optimere synligheden overfor relevante kundegrupper på Zalandos platform.

 

Forbindelser som gør en forskel

Connected Retail forbinder omkring 7.000 butikker til Zalando på tværs af 13 europæiske markeder og har været et pålideligt vælg for retailere siden 2018. Siden lanceringen i Danmark i 2020 har det været muligt for små og store detailbutikker at nå tusinder af kunder i hele landet.

Læs mere om Connected Retail by Zalando her: www.connectedretail.dk

 

 

Foto: Connected Retail by Zalando