Det aarhusianske modebrand Bruuns Bazaar har for nyligt indleveret sit årsregnskab for 2018, der vidnede om fremgang i virksomheden. Derfor udvider virksomheden nu medarbejderstaben.

Bruuns Bazaar har været på noget af en vækstrejse de seneste par år. For første gang i flere år kunne det aarhusbaserede modebrand for nyligt indlevere et årsregnskab med sorte tal over hele linjen. 

Med det in mente har Bruuns Bazaar netop ansat Niels Møllegaard, der vil tiltræde stillingen som kommerciel direktør.

Niels Møllegaard kommer med en solid erfaring fra modebranchen – senest fra en stilling som salgsdirektør hos Rosemunde.

Den nye kommercielle direktør har høje forventninger til samarbejdet med Bruuns Bazaar, og han glæder sig til at blive en del af teamet.

”Bruuns Bazaar har været på en konstant vækstrejse de seneste år, og jeg glæder mig til at blive en del af den fortsatte rejse sammen med det øvrige team. Bruuns Bazaar er et enormt stærkt brand, som med sin kant, karakter og dna i den grad har sat sit præg i den internationale modeverden gennem de sidste 25 år,” udtaler Niels Møllegaard i en pressemeddelelse.