Det danske accessoriesbrand Day Et, der for nyligt løsrev sig fra Day Birger Mikkelsen, står nu klar til en fremtid som selvstændigt brand med en forstærket ledelse.
Det for nyligt selvstændige accessoriesbrand Day Et gør sig klar til fremtiden ved at opruste og forstærke ledelsen i virksomheden.
Therese Niko Busch, der startede brandet op i 2014, får sig en kompagnon i Tine Raahauge, der er blevet ansat som CO-CEO.
De ser begge to frem til samarbejdet og mener, at de vil supplere hinanden godt.
”Vi er begge meget begejstrede over partnerskabet. Vi vil være stærke sammen med vores forskellige sæt af kompetencer. Therese har en baggrund inden for design og branding, ligesom hun har erfaring inden for retail. Tine kommer fra en stilling hos By Malene Birger og har en baggrund inden for strategi, salg, it og ledelse,” siger Therese Niko Busch og Tine Raahauge i en pressemeddelelse.
Derudover er bestyrelsen i virksomheden også kommet på plads. Udover tre investorer har virksomheden fået fat i Charlotte Egelund, der er forhenværende CEO i By Malene Birger og nu ejer af Fashion Society, og Jens Høgsted, der har en baggrund fra Qvartz & Co, og som har været CEO i Sportsmaster.
Alle de nye ansigter i ledelsen glæder sig til at være med på rejsen om at opbygge og udvikle brandet.