NN07 er kendt for sine store markedsandele i retailsegmentet inden for chinos og outerwear. Nu sætter virksomheden barren højere ved ansættelsen af en ny PR og kommunikationsansvarlig, som i samarbejde med det eksisterende ledelsesteam skal forfølge ambitionen om vækst.
For lige knap to måneder siden rekrutterede det svensk-danske modefirma NN07 to nye direktører, som blev ansat med det formål at strømline brandets kreative udtryk og styrke den internationale vækst: Christopher Bastin som kreativ direktør og Jonas Bach som global kommerciel direktør.
De stærke ambitioner om vækst bliver nu supporteret, og NN07 opruster yderligere med ny ansvarshavende – denne gang inden for PR og kommunikation. Det skriver virksomheden i en pressemeddelelse i dag.
De nye kræfter – den nye Head of PR & Communiations – bliver Virgil Nicholas, som ser frem til samarbejdet:
“Jeg har alle dage beundret NN07. Mærket indtog den nordiske herretøjsscene med 240 kilometer i timen og så sig aldrig tilbage. Tro mod deres værdier og med et målrettet fokus på produkt og kvalitet har de sikret NN07 omfattende markedsandele uden overvældende brug af kommunikative virkemidler. Det er derfor med ydmygt sind og stor respekt, at jeg går til værks,” udtaler Nicholas Virgil.
Kreativ direktør i NN07, Christopher Bastin, kommenterer i samme omgang:
“Virgil mødte jeg i min tid hos Gant, hvor han havde ansvar for udbredelsen af Gant Rugger på det danske marked. Hans iver, begejstring og smag taler for sig selv, hvorfor jeg ser frem til at få ham med ombord på den rejse vi er på med NN07.”
Virgil Nicholas tiltræder hos NN07 pr. 1. april 2018.