Det danske modebrand MbyM har fået to nye ansigter med på holdet: Malene Thorlak og Michelle Nielsen.

Den erfaringsrige Malene Thorlak overtager stillingen som brand manager hos MbyM. Hun kommer senest fra en stilling hos Boii Studios og har tidligere været ansat hos både Moss Copenhagen og Samsøe & Samsøe.

Marlene Thorlak glæder sig over at være blevet en del af teamet hos MbyM:

”Jeg er glad og stolt over, at jeg er blevet en del af det fantastiske team hos MbyM. Efter nogle måneder i virksomheden er jeg blevet blæst bagover af skønne kollegaer og brandets kæmpe potentiale, som jeg håber at kunne være medvirkende til at indfri,” siger hun i en pressemeddelelse.

Malene Thorlak får i den nye stilling ansvaret for alle de kreative berøringsflader med særligt fokus på kollektionerne. Hun er, i samarbejde med det øvrige team hos MbyM, hjernen bag den kommende efterårskollektion, der præsenteres på  CIFF under Copenhagen Fashion Week i denne uge.

Foruden den nye brand manager har MbyM har også ansat Michelle Nielsen, der fremadrettet får ansvaret for PR og sociale medier.