I år kan Rosemunde fejre 15-års jubilæum. Lige siden brandets begyndelse i 2004 har Rosemundes ikoniske silketop været en del af rejsen. I dag bæres den af diverse kendisser.

Da Rosemunde blev etableret i 2004, var en silketop med blondekant en del af debutkollektionen. I dag er selvsamme silketop et af brandets varemærker, og toppen spottes på flere kendisser som eksempelvis medlemmer fra den amerikanske Kardashian-Jenner familie.

I forbindelse med Rosemundes 15-års jubilæum lancerer brandet nu en eksklusiv kollektion bestående af fire unika styles. I blandt de fire styles lancerer Rosemunde blandt andet en ny version af den ikoniske silketop med blondekant. De resterende tre styles består af en stroptop, en cardigan og en højhalset top.

 

Fra Danmark til Japan

Gennem de sidste 15 år har Rosemunde spredt sig ud over i de danske grænser og forhandles i dag i lande som Japan og Kina, den amerikanske stat Californien og den hollandske hovedstad Amsterdam.

”I Danmark har vi opbygget loyale og langsigtede partnerskaber med blandt andet Magasin du Nord, Salling, Matas, Neye og BabySam, der sælger et stort udvalg af Rosemundes styles. Alt fra den ikoniske blondetop til kvinder og piger i både silke og økologisk bomuld til sæsonbestemte styles og veganske tasker,” siger Rosemunde i en pressemeddelelse.

Jubilæet fejres den 1. oktober 2019.