Flere danske børnebrands bakker op om ny salgsevent

For anden sæson i træk er Charlottenlund Travbane lokation for B2B-salgseventen for børnemode og -design, Design Derby.

Endnu en gang åbner Charlottenlund Travbane portene op til B2B-salgseventen inden for børnemode og -design.

Idéen til eventen er opstået, eftersom flere børnebrands oplevede, at tidspunktet for CIFF Youth lå for sent på året i forhold til internationale messer. Derfor havde en stor del af branchens indkøbere ikke mulighed for at komme på messen.

Derudover har der samtidigt været et ønske om at skabe et samlet børneunivers, hvor samtlige børnebrands får mulighed for at præsentere en skarp designprofil og stærk brandidentitet samt at tilbyde de mange indkøbere end personlig atmosfære – og det er lige præcis det, at lokationen på Charlottenlund Travbane indbyder til.

“Indimellem er tiden inde til forandring, og hvis man længe nok har ønsket dette, skal man følge sin mavefornemmelse og turde tage springet. Det har vi så gjort med dette fine arrangement. Det er en anden måde at møde kunderne på, meget mere nede på jorden og hyggeligt, og det er lige, hvad vi føler, der skal til for at gøre det at købe/sælge til en inspirerende og energibringende oplevelse,” lyder det fra arrangørerne bag B2B-salgseventen i en pressemeddelelse.

Design Derby afholdes den 24. og 25. november 2019, hvor en række børnebrands som blandt andet Wheat, Christina Rohde, Cam Cam Copenhagen, Bundgaard, Molo, Mp Denmark og Hummel vil udstille.