I forbindelse med modebrandets internationale ekspansion bliver det fulde Ganni-univers nu tilgængelig på Kinas største online markedsplads.

Indtil nu har de kinesiske kunder kunnet shoppe et kurateret udvalg af Ganni-tøj i lokale butikker rundt om i landet. Men den 28. juni 2021 bliver det fulde Ganni-univers for første gang tilgængelig på det kinesiske marked.

Ganni åbner nemlig op for sit univers gennem den gigantiske online markedsplads Tmall, der er en del af Alibaba Group, hvor brandets fulde kollektioner og eksklusive produktlanceringer vil være mulige for kineserne at få fat i.

Lanceringen markerer en vigtig milepæl i Gannis ekspansion, efter de også i januar 2021 lancerede deres webshop på det sydkoreanske marked.

”Det er et spændende skridt for både os og vores kinesiske fællesskab. Vi har gennem årene set massiv kærlighed og støtte fra vores kinesiske ’Ganni Girls’, så vi er meget spændte på endelig at bringe vores brandunivers til kinesisk nethandel og skabe større forbindelse med det lokale fællesskab. Jeg kan ikke vente med at vise Pre Fall 21-kollektionen – en kollektion, der består af 71 procent ansvarlige materialer,” udtaler Ditte Reffstrup, der er Creative Director hos Ganni.

Foto: Ganni