Jubilæumsår markeres med lancering af et nyt modebrand

Mor og datter i Sinnerup-familien markerer virksomhedens 25-års jubilæum ved at gå sammen om et nyt modebrand, der netop har ramt butikkerne.

Familien bag livsstilsuniverset Sinnerup kan fejre 25-års jubilæum i 2021 for det danske modebrand Créton.

Det har fået mor og datter – eller chefdesigner i Créton, Lisbeth Skov Sinnerup, og smykkedesigner Silke Renée – til at stifte det nye modebrand Two Generations by Sinnerup. Det fremgår af en pressemeddelelse.

”Vi kender hinandens forcer og svagheder, og det er derfor, at vi har kunnet arbejde så godt sammen om dette projekt, som Two Generations er,” udtaler Lisbeth Skov Sinnerup.

Den første Two Generation-kollektion henter inspiration fra både sportens og naturens verden, og visionen er at skabe langtidsholdbar mode med fokus på naturlige materialer med minimal effekt på miljøet, som eksempelvis økologisk bomuld og skind, oplyser familien i pressemeddelelsen, hvor det også fremgår, at kollektionen bliver udviklet i Virklund ved Silkeborg, hvor den formgives og konstrueres fra bunden.

Den første kollektion har netop ramt butikkerne.

Foto: Lisbeth Skov Sinnerup og Silke Renée, Two Generations