Pandora i nyt globalt samarbejde

Det danske smykkefirma Pandora lancerer et samarbejde med Millie Bobby Brown, der er kendt som ‘Eleven’ i Netflix-serien Stranger Things.

Smykkevirksomheden Pandora lancerer til oktober 2019 sin første globale kampagne, hvor personlig stil, og måden man kan udfolde det på, er i højsædet. Pandora har valgt Millie Bobby Brown som frontfigur i kampagnen.

Millie Bobby Brown er bedst kendt som karakteren ‘Eleven’ fra Netflix-serien Stranger Things. Derudover er hun Unicef’s yngste Goodwill-ambassadør og har allerede været på Times 100-listen over de mest indflydelsesrige mennesker i verden.

Billederne til kollektionen er taget af den amerikanske fotograf Cass Bird, der har fanget nogle uformelle billeder i Atlanta, Georgia USA, hvor Millie Bobby Brown viser sine egne favoritter fra den nye kollektion frem. Med dette toårige samarbejde bliver der givet en ungdommelig saltvandsindsprøjtning til Pandora.

”Millie Bobby Brown er den perfekte ambassadør for den næste generation af Pandorasmykker, der giver magten til de unge kvinder så de kan udtrykke sig selv. Hun er ikke bare en dygtig skuespiller. Hun bruger sig selv og sin stemme så hendes generation bliver hørt. Hun bibringer også en ungdommelig og individuel tilgang til smykkerne, der komplimentere Pandoras vision og kreativitet perfekt,” fortæller Chief Creative og Brand Officer i Pandora, Stephen Fairchild, i en pressemeddelelse.